برنامه های یوم الله ۱۳ آبان در ورامین تشریح شد
تاریخ انتشار : آبان ۲, ۱۴۰۲ ۱:۴۰ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های یوم الله ۱۳ آبان در ورامین را تشریح کرد.
 برنامه های یوم الله ۱۳ آبان در ورامین تشریح شد

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه در جلسه نهایی ستاد یوم الله ۱۳ آبان ورامین که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این روزها در تاریخ جهان اسلام نقاط عطفی متولد شده است و جنایاتی که رژیم اسرائیل مرتکب شده و پیروزی جبهه مقاومت هر کدام در جای خود در تاریخ بی نظیر است.

وی افزود: تمامی علائم و شواهد نشان دهنده شکست نهایی اسرائیل است و تبیین زوایای این اتفاقات یک ضرورت است که معجزه این جریان خم شدن کمر اسرائیل است و جنایات این رژیم بعد از حرکت حماس فقط و فقط بخاطر این است که برای فرار از این خفت و خواری می‌خواهد حرکتی را کرده باشد.

محمودی در خصوص مراسم یوم الله ۱۳ آبان گفت: دولت خونخوار آمریکا با وجود جنایات اسرائیل در منطقه به عنوان حامی اصلی این رژیم کودک کش در منطقه ابراز وجود می‌کند و ما نباید فکر کنیم که آمریکا دست از شرارت بر می‌دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: دنیا اکنون شاهد جنایات دست نشانده آمریکا در خاور میانه است و ریشه و سردمدار جنایت در دنیا، آمریکا است و اگر روزی امام راحل این دولت را شیطان بزرگ خطاب نمود اکنون بیش از پیش شاهد این سخن حق هستیم.

وی با اشاره به جنایات آمریکا در دنیا گفت: تبیین جنایت آمریکا در دنیا و نشان دادن ماسک حقوق بشری این کشور باید با جدیت صورت گیرد و اگر در این خصوص کار نشود آنها با قدرت رسانه‌ای خود در جهت تطهیر جنایات خود جای شهید و جلاد و ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند.

محمودی افزود: جهان اسلام باید از این فرصت برای نشان دادن چهره واقعی شیطان بزرگ در دنیا استفاده کند و مراسمی مانند یوم الله ۱۳ آبان و نشان دادن جریان واقعی این روز می‌تواند برای روشن شدن روحیه استکباری آمریکا تأثیر گذار باشد.

امام جمعه موقت ورامین، یوم الله ۱۳ آبان همراه با سه مناسبت دانست و تصریح کرد: تبعید امام خمینی (ره) به خاطر اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، روز دانش آموز بخاطر شهادت دانش آموزان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بخاطر تسخیر لانه جاسوسی می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: باید جامعه هدف برنامه‌های ۱۳ آبان، جوانان و نوجوانانی باشند که انقلاب را ندیده اند و در این راستا بایستی از فرصت فضای مجازی برای بیان جنایات استکبار جهانی بر علیه ملت ایران استفاده کرد و ضمن بیان ظلم‌های استکبار بویژه آمریکای جنایتکار، دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز تبیین کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در مورد این روز بزرگ بیان کرد: مراسم امسال با آغاز هفته بسیج دانش آموزی آغاز می‌شود و می‌توان با تبیین جنایات آمریکا برای دانش آموزان، دانشگاهیان و حوزویان ذهن جوانان را با فلسفه استکبار ستیزی و شعار مهم و همیشه زنده مرگ بر آمریکا آشنا کنیم.

محمودی افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز شنبه ۱۳ آبان از میدان امام حسین (ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) و مسجد جامع ورامین برگزار شود.

وی گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان متعلق به آحاد مردم است و حضور حداکثری مردم به همراه دانش آموزان مانند سال گذشته می‌تواند بر شکوه این مراسم بیافزاید و از همین امروز باید با تولید محتواهای مناسب به استقبال این رویداد بزرگ برویم.

کد مطلب: 14493
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری