رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک خبر داد:
برپایی نمایشگاه پاییز رنگی در قرچک
تاریخ انتشار : آذر ۱۱, ۱۴۰۲ ۸:۰۲ ب.ظ
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک از برگزار نمایشگاه پاییز رنگی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری ۶ نمایشگاه ویژه هنرمندان و هنرآموزان قرچکی برگزار شده است.
 برپایی نمایشگاه پاییز رنگی در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک از برگزاری ۶ نمایشگاه نقاشی در قرچک خبر داد و اظهار کرد: هدف برگزاری از این نمایشگاه‌ها ایجاد انگیزه برای هنرآموزان و هنرمندان است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری ۶ نمایشگاه نقاشی که سه مورد آنها برای هنرمندان و سه نمایشگاه دیگر مختص هنرآموزان قرچکی بوده، برگزار شده و از بین شرکت‌کنندگان، برگزیدگان انتخاب می‌شوند و از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک درباره زمان بازدید از نمایشگاه پاییزرنگی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۶۰ اثر از ۳۰ هنرمند ارائه شده و تا پایان روز دوازدهم آذر ماه در سرای محله خبرنگار شهرستان قرچک برقرار و امکان بازدید برای عموم مهیا است.

برزگر در همین رابطه بیان داشت: نمایشگاه آثار هنری هنرآموزان کودک و نوجوان در سراهای محله، به صورت فصلی برگزار می‌شود تا هنرآموزان بتوانند آموزش‌های خود را به نمایش گذاشته و خانواده‌ها با کیفیت کار فرزندان خود آشنا شوند.

وی ایجاد انگیزه در هنرآموزان را از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه‌ها دانست و عنوان کرد: زمانی که آثار هنرمندان در کنار همدیگر قرار می‌گیرد، امکان ارزیابی به صورت عمومی و تخصصی وجود داشته و خانواده‌ها متوجه سطح پیشرفت فرزندان خود می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک درباره استقبال مردم از برپایی نمایشگاه‌های نقاشی، گفت: مردم نگاه عامیانه دارند و غالباً بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها، خانواده‌ها و یا افراد خاص بوده و این موضوع بهانه خوبی برای تبلیغ و ترغیب افراد دیگر و علاقه‌مندان ورود به عرصه هنر است.

وی با اشاره به حمایت از دیگر گروه‌های هنری و برپایی نمایشگاه‌های دیگر، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی و حمایتی، از حضور هنرمندان تازه‌کار به لحاظ مادی معنوی و حمایت کنند تا بتوانند علاوه بر تولید آثار فاخر در مناسبت‌ها و ایام نیز آثار مقتضی را تولید کنند.

منبع: تهران نیوز

کد مطلب: 14850
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری