برگزاری بزرگترین نمایش میدانی در شهرستان پیشوا
تاریخ انتشار : شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۶:۳۵ ب.ظ
 
فرمانده ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) گفت:در هفته دفاع مقدس بزرگترین نمایش میدانی با عنوان ستارگان درخشان، پیشوا برگزار می‌شود.
 برگزاری بزرگترین نمایش میدانی در شهرستان پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛سرهنگ پاسدار ˈصمد سلطانی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای بزرگ برای ملت ایران است که با مرور از هر نقطه آن می‌توان درس‌های زیادی گرفت.

وی گفت: آنچه کشور ایران را در تمامی عرصه‌ها بیمه کرده است دستاورد‌های دفاع مقدس است که بارزترین موفقیت‌ها را به همراه داشته و نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس به عنوان یک الگو باید به نسل‌های آینده انتقال یابد، افزود: امروز ما به عنوان مسئول وظیفه داریم با یک برنامه ریزی دقیق به دفاع از دستاورد‌های شهیدان بپردازیم چرا که دفاع مقدس و شهدا جنگ تحمیلی با خون خود به ما درس ولایت پذیری، آزداگی و ایثار آموختند.

وی گفت: ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان پیشوا با هدف افزایش روحیه مقاومت، فداکاری و شهادت طلبی و نیز پاسداشت مقام والای شهدا، ایثارگران و نقش آفرینان دفاع مقدس طراحی شده است.

سلطانی افزود: ارتقا سطح آگاهی مردم نسبت به وقایع و حماسه‌های دفاع مقدس و تبلیغ و انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان کشور از دیگر اهداف اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان پیشوا است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۲ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان پیشوا برگزار می‌شود، گفت: اجرای صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، ویزیت رایگان، افتتاح مرکز نیکوکاری، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب و مسابقات فرهنگی مختلف جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) با اشاره به برگزاری بزرگترین نمایش میدانی دستاورد‌های دفاع مقدس افزود: این نمایش میدانی با عنوان ستارگان درخشان، شهدای قهرمان برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: قیام ۱۵ خرداد ۴۲، داستان زندگی شهدای دفاع مقدس مخصوصا شهید شاهرخ ضرغام و شهدای مدافع حرم در این نمایش برای بازدید عموم مردم در ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موس الکاظم (ع) اجرا می‌شود.
سلطانی در پایان افزود: با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، زمینه ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فراهم و نسل جوان با ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

منبع ::صداوسیما

انتهای پیام/

کد مطلب: 3909
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری