برگزاری بیست و چهارمین دوره آزمون خوشنویسی در شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷ ب.ظ
 
بیست و چهارمین دوره آزمون خوشنویسی با حضور 45 داوطلب در شهرستان قرچک برگزار شد.
 برگزاری بیست و چهارمین دوره آزمون خوشنویسی در شهرستان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ بیست و چهارمین دوره آزمون خوشنویسی همزمان با آزمون سراسری خوشنویسی در روزهای ابتدایی شهریورماه به همت انجمن خوشنویسان قرچک برگزار شد.

برزگر رئیس اداره و ارشاد اسلامی فرهنگ قرچک از برگزاری بیست و چهارمین دوره آزمون خوشنویسی شهرستان قرچک از سری آزمون های سراسری انجمن خوشنویسان کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت ارزنده هنرمندان خوشنویس قرچکی و حضور شهروندان علاقه مند به این رشته فاخر هنری، دوره‌های مختلف آموزشی و کارگاهی در طول سال در این شهرستان با همکاری انجمن خوشنویسان شعبه قرچک به صورت مستمر برگزار می گردد. خوشبختانه از ابتدای تاسیس این انجمن در شهرستان قرچک تاکنون تعداد ۲۰ داوطلب موفق به اخذ رتبه ممتاز خوشنویسی شده اند و در حال حاضر نیز تعداد ۲۷ هنرمند خوشنویس در مقاطع ممتاز و فوق ممتاز در حال تدریس این هنر فاخر در شهرستان قرچک هستند.

وی ادامه داد: در این آزمون ۴۵ هنرجوی خوشنویس حضور داشتند که نتایج آزمون پس از بررسی توسط انجمن خوشنویسان اعلام خواهد شد.

گفتنی است که بیست و چهارمین دوره آزمون خوشنویسی همزمان با سراسر کشور توسط انجمن خوشنویسان قرچک و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک برگزار شد و مورد استقبال هنرمندان خوشنویسی قرار گرفت.

کد مطلب: 13996
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری