برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر در شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۷ ب.ظ
 
همزمان با روز جهانی تئاتر جشن اردیبهشت تئاتر شهرستان قرچک با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
 برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر در شهرستان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛آیین جشن اردیبهشت تئاتر شهرستان قرچک همزمان با ایام روز جهانی تئاتر با حضور حسین فخاری فرماندار شهرستان قرچک، سلیمان ستوده نماینده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در امور شهرستان ها، محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک و جمعی از مدیران شهرستان و همچنین روئسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ورامین و پیشوا و هنرمندان هنرهای نمایشی دیار پانزده خرداد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک برگزار شد.

در این مراسم از فعالان انمجن هنرهای نمایشی که در یکسال گذشته به صورت مسمتر فعالیت داشته و موفق به کسب مقام و یا اجرای عموم شده بودند با اهدای لوح و جوایزی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک تجلیل به عمل آمد.
همچنین به رسم پاسداشت خدمات پیشکسوتان از خانواده های هنرمندان فقید، زنده یاد جعفر کاظمی، زنده یاد اکبر دودکار، زنده یاد حسین رنگین وند و زنده یاد داوود سرلک که از فعالان عرصه تئاتر ، سینما و تلویزیون بودند تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، جشن اردیبهشت تئاتر به همت ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و حمایت شهرداری و فرمانداری شهرستان قرچک در روز ۷ اردیبهشت و با برنامه های متنوع هنری و تجلیل از هنرمندان هنرهای نمایشی برگزارشد.

کد مطلب: 15453
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری