برگزاری جلسه آموزشی مدیریت پسماند در بخش کهریزک
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۵, ۱۴۰۲ ۶:۲۶ ب.ظ
 
جلسه آموزشی مدیریت پسماند با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست، مدیریت اصولی پسماندها و اجرای طرح پاکسازی طبیعت و با حضور اکبرپور رئیس اداره مدیریت زیست‌محیطی آب، خاک و پسماند تهران، نمایندگان ادارات حفاظت محیط‌زیست، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، شهرداران و دهیاران بخش کهریزک برگزار شد.
 برگزاری جلسه آموزشی مدیریت پسماند در بخش کهریزک

به گزارش ندای وارنا؛ در این جلسه رئیس اداره مدیریت زیست‌محیطی آب، خاک و پسماند تهران به تشریح نکات آموزشی درخصوص چگونگی رفع معضلات زیست محیطی در روستاها و نحوه برخورد با آن در روستاها پرداخت.

اکبرپور در ادامه تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای دستیابی به محیط‌زیست سالم را لازمه پیشبرد اهداف سازمان حفاظت محیط‌زیست دانسته و بر لزوم همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های بخش کهریزک در حل و فصل و رسیدگی هرچه بهتر به مسائل زیست‌محیطی این بخش با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و امکانات موجود تاکید کرد.

پس از ارائه مطالب آموزشی، هریک از دهیاران روستاهای بخش کهریزک درخصوص مسائل و مشکلات زیست‌محیطی روستاهای متبوع اعم از آبیاری زمین‌های کشاورزی با آب‌های نامتعارف، فعالیت کارخانه‌های قیر و کوره‌های ذغال، تخلیه نخاله‌های ساختمانی و سایر معضلات موجود مطالبی را عنوان کردند که مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گرفت.

در پایان دهیاران روستاهای بخش کهریزک از اداره حفاظت محیط‌زیست بعنوان متولی رسیدگی به امور زیست‌محیطی در خواست نمودند تا در مواقع ضروری با متخلفین برخورد و نسبت به صدور اخطاریه یا دستور پلمپ واحدهای متخلف و آسیب‌زننده به محیط‌زیست و سلامت اجتماعی اقدام کنند.

 

کد مطلب: 13024
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری