برگزاری جلسه تهک کشاورزی در ورامین
تاریخ انتشار : مهر ۷, ۱۳۹۷ ۶:۲۱ ب.ظ
 
در اولین جلسه تهک کشاورزی در ورامین، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خواستار همکاری هر چه بیشتر با اداره‌کل هواشناسی استان تهران شد.
 برگزاری جلسه تهک کشاورزی در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛با توجه به اهمیت اجرای سامانه تهک در سطح استان درخصوص کاربردی کردن داده های هواشناسی در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی و زیرمجموعه های آن و در راستای ایجاد ارزش افزوده، جلسه مشترک تهک کشاورزی با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین، معاون فنی، رئیس اداره تولیدات گیاهی و رئیس اداره آب و خاک جهاد کشاورزی ورامین، دبیر تهک اداره کل هواشناسی استان تهران، مسئول ایستگاه هواشناسی شهرستان ورامین و کارشناس تغییرات اقلیمی هواشناسی استان در اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین با اشاره به اهمیت فوق‌العاده اطلاعات هواشناسی در تولیدات باغی و زراعی، اذعان نمود: این شهرستان، قطب کشاورزی استان تهران بوده و اکثر محصولات و صیفی‌جات در این شهرستان کشت می‌شود و شهرستان ورامین بزرگترین تولید کننده گل رز در سطح کشور می باشد.

در پایان آقای تاجیک خواستار همکاری هر چه بیشتر اداره‌کل هواشناسی استان تهران با جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در آینده شد.

شایان ذکر است که شهرستان ورامین با بیش از ۸۰۰۰ هکتار محصولات باغی به ویژه محصول پسته و بیش از ۲۰۰۰ هکتار گلخانه در استان تهران یکی از شهرستان های عمده در تولید محصول پسته کشور و استان تهران می‌باشد.

منبع : روابط عمومی هواشناسی استان تهران

انتهای پیام/

کد مطلب: 4100
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری