برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران در ری/ تشکیل قرارگاه خدمت‌رسانی در مرزها
تاریخ انتشار : مرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۱۱ ب.ظ
 
جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران صبح امروز/یکشنبه/ در تالار شیخ صدوق و با همراهی تولیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رسما فعالیت خود را آغاز کرد.
 برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران در ری/ تشکیل قرارگاه خدمت‌رسانی در مرزها

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در این جلسه گفت: در این رویداد بزرگ هم تهران باید نماد کارآمدی باشد.

وی افزود: راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) است و ما در شهرداری تهران مفتخریم نقش کوچکی در این حرکت بزرگ داشته باشیم.

 

زاکانی با اشاره به هدف شهرداری تهران از حضور ستادی در برگزاری مراسم اربعین خاطرنشان کرد: علاوه بر تحول کالبدی، مدیریت شهری ششم خود را ملزم به ایجاد زمینه‌های تحول روحی در پایتخت می‌داند؛ در نتیجه این تحول باید تهران الگویی برای سایر شهرهای کشور و همچنین نمادی از کارآمدی نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به چنین هدفی نیاز به ایجاد ظرفیتی بزرگ در مجموعه مدیریت شهری دارد، اظهار داشت: به همین جهت قبل از هر هدفی یکی از دلایل تشکیل ستاد اربعین در شهرداری تهران تمسک به حضرت سیدالشهدا (ع) برای ایجاد این ظرفیت در بدنه ما است.

شهردار تهران با اشاره به هتک‌حرمت‌های اخیر به ساحت قرآن کریم، ادامه داد: امام حسین(ع) در حرکت خود اسلام ناب را از حکومت جور بنی امیه جدا کرد و پس از آن در طول تاریخ جان‌های بسیاری برای احیا و حفظ دین فدا شدند.

وی افزود: نهضت مردم ایران و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ثمره تاریخی این جانفشانی‌ها است.

زاکانی این را هم گفت که به برکت انقلاب اسلامی، بار دیگر قرآن و آموزه‌های آن در دنیا احیا شد و به همین جهت امروز شاهد تلاش دشمنان برای مقابله با عظمت قرآن و سعی در هتک حرمت این کتاب آسمانی هستیم اما تلاش آنها راه به جایی نمی‌رود و روز به روز بر بزرگی و عظمت قرآن در دنیا افزوده خواهد شد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) است و ما نیز مفتخریم که در ستاد اربعین شهرداری تهران قدم کوچکی در راستای تحقق ظهور منجی بشریت برداریم.

تشکیل قرارگاه خدمت‌رسانی در مرزها برای اربعین

محمدامین توکلی زاده رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری نیر در این جلسه گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خادمی درستی را امسال خدمت سیدالشهدا (ع) داشته باشیم.

 

وی افزود: تغییرات ما نسبت به اربعین سال گذشته اندک است و عمده تلاش همکاران من برای خدمت‌رسانی، در حوزه‌های حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی و تقویت و بهسازی زیرساختی و خدمات شهری ارائه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ستاد اربعین شهرداری تهران از لحاظ عده و نفرات و وسعت، کم‌نظیر است، خاطرنشان کرد: جمع قابل توجهی از همکاران من در شهرداری تهران داوطلب خدمت‌گزاری هستند.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم در همه مرزها با عراق برای خدمت‌رسانی به شهروندان حاضر و در همه آنها قرارگاه داشته باشیم.

کد مطلب: 13704
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری