برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش و هفته گرامیداشت معلم در قرچک
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳ ۲:۴۸ ب.ظ
 
جلسه شورای آموزش و پرورش و گرامیداشت هفته معلم شهرستان قرچک با حضور فخاری فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه، فراهانی مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
 برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش و هفته گرامیداشت معلم در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ فخاری ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش در کمک به اجرای انتخابات مجلس در این جلسه بیان کرد: اجرای طرح نور وظیفه تمامی دستگاه ها بوده و همه ادارات به خصوص مجموعه آموزش و پرورش باید پای کار بیایند.

وی در ادامه اظهار داشت: کانون ارزیابی آموزش و پرورش در امر گزینش معلمان با دقت عمل کرده و کار نظارتی و ارزیابی شان را به خوبی انجام دهند تا افراد شایسته و دارای توانایی و مهارت متناسب، وارد این کسوت شوند.

این مقام مسئول ضمن تبریک پیشاپیش هفته معلم در این خصوص بیان کرد: تجلیل از معلمان در این هفته تنها وظیفه مجموعه آموزش و پرورش نیست بلکه همه ادارات و مجموعه ها باید خود را مسئول دانسته و در اجرای مراسم روز معلم کمک کنند.

گفتنی است، در پایان این جلسه از دو خواهر نخبه قرچکی با نام های پرنیان و پریسان مروتی از دانش آموزان مدرسه فرزانگان و دانش پژوهان پژوهش سرای باقرالعلوم (ع) که با ثبت اختراع دستگاه محافظ جنین که یک سیستم جامع آنلاین مانیتورینگ جنین است، در مسابقات بین‏ المللی اختراعات مسکو روسیه موفق به کسب مدال طلای جهانی شدند، تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: 15355
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری