برگزاری جلسه هفته فرهنگی شهرستان پاکدشت در فرمانداری
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۸, ۱۴۰۲ ۸:۵۳ ب.ظ
 
پنجمین جلسه هماهنگی ویژه برگزاری‌ هفته فرهنگی شهرستان با حضور فرماندار، معاونان فرمانداری و رؤسای ادارات و کارشناسان مرتبط ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 برگزاری جلسه هفته فرهنگی شهرستان پاکدشت در فرمانداری

به گزارش ندای وارنا؛ مرتضی علوی رئیس این اداره‌ و دبیر کمیته فرهنگی هنری شهرستان‌ در ابتدای این جلسه، ضمن ارائه گزارش مختصری در خصوص طرح های رسیده، بر توجه‌ به معرفی بخش های اصیل بومی در حوزه فرهنگ و هنر تأکید کرد.

سپس محسن اردستانی فرماندار در پنجمین جلسه هماهنگی ویژه هفته فرهنگی هنری‌ این شهرستان‌ بر افزایش‌ غنای کار با پیش‌بینی و انجام مطلوب‌ اقدامات‌ کیفی و مناسب دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد و توجه‌ همه‌ جانبه اعضای این کمیته به موضوعات و اجرای دقیق مصوبات و نیز اطلاع رسانی و پوشش و انعکاس خبری گسترده را خواستار شد.

در ادامه ماجدی نماینده گروه تهیه کننده مدعو در بخش تیم اجرایی‌ مواردی را به عنوان برنامه‌های هفته‌ فرهنگ و هنر پاکدشت عنوان کرد که از اهم آنها می توان به برگزاری تورهایی یک روزه، تنوع برنامه فرهنگی‌ هنری، برنامه های مربوط به جوانان‌، گردشگری، نشاط خانواده‌، موسیقی، جانبی و اجرایی‌، طراحی دروازه‌ ورودی، طراحی اجرای دار قالی ۴متری فرش و گل، آبشار گل، بازارچه سنتی، موسیقی فولکلور، راه اندازی کارناوال گل و گیاه در آستان، اهدای شاخه‌ گل، دعوت‌ از تجار و بازرگانان برای‌ بازدید و خرید، بازدید میهمانان استانی، ساخت تندیس مهمانان ویژه برگزاری مسابقه‌ موبایل گرافی و … اشاره کرد.

حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت نیز با بیان اهمیت‌ این برنامه و با توجه به انتخاب شهرستان پاکدشت به عنوان منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه و نیز تردد بیش از ۱۸۰هزار تردد روزانه مسافران از بزرگراه امام رضا(ع) بر نشاط آور بودن برنامه های هفته فرهنگی هنری شهرستان جهت معرفی مطلوب تاکید کرد.

گفتنی است که در پایان تعدادی از اعضای کمیته ضمن بیان انتقادات و پیشنهادات خود؛ برنامه‌های اجرایی‌ خود را جهت‌ کیفیت بخشی بیشتر این رویداد فرهنگی هنری اعلام‌ کردند.

همچنین مقرر شد تا هفته فرهنگی و هنری شهرستان پاکدشت از هفته دوم اردیبهشت برگزار شود.

کد مطلب: 13081
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری