برگزاری جلسه گرامیداشت یوم الله «۹ دی» شهرستان پاکدشت
تاریخ انتشار : آذر ۲۵, ۱۴۰۲ ۳:۲۷ ب.ظ
 
جلسه ستاد اجرایی برنامه های یوم الله ۹ دی، دهه بصیرت، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر مراسم ملی و مذهبی پیش رو برگزار شد.
 برگزاری جلسه گرامیداشت یوم الله «۹ دی» شهرستان پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ این جلسه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه پاکدشت و با حضور مرتضی علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت، مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) و با هدف ترویج فعالیت های فرهنگی و تبیینی در این حوزه برگزار شد و حاضران در خصوص نحوه برپایی این مراسم گفت وگو و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار پیرامون مراسم ایام دهه بصیرت و سالروز حماسه ۹ دی گفت: برنامه های فرهنگی، تبیینی و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان فتنه ۸۸ در محور برنامه های دهه بصیرت صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان الگو و پرچمدار بصیرت را حضرت زهرا(س) دانست و افزود: صدیقه طاهره(س) با فتنه و فتنه گران زمان خود مبارزه کردند و برای همیشه در جهان الگو شده همچنین سردار حاج قاسم سلیمانی نیز پرورش یافته مکتب فاطمی بود که با فتنه های مختلف از جمله داعش مبارزه کرد. باید با استفاده از ظرفیت دهه بصیرت شور و حرارت غزه را حفظ و بصیرت اجتماعی در زمینه انتخاب را افزایش دهیم.

منبع:روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت

کد مطلب: 15025
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری