جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد:
برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در تمام شهرستان‌های استان تهران
تاریخ انتشار : بهمن ۷, ۱۳۹۴ ۲:۰۵ ب.ظ
 
جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از برپایی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران خبر داد.
 برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در تمام شهرستان‌های استان تهران

به گزارش ندای وارنا ، غلامرضا بوربورثانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان تهران سالن شهید کلهر ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در شهرری با تبریک فرارسیدن سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون امام خمینی (ره)، خون پاک شهدا، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم مومن و غیور ایران اسلامی است.

وی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک نظام پرقدرت در جهان مطرح است.

جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این سپاه در ایام دهه مبارک فجر از برگزاری هزاران ویژه‌برنامه در سطح استان تهران خبر داد.

وی در تشریح این ویژه‌برنامه‌ها عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب، برگزاری کلاس‌های روشنگری، بیان خاطرات مبارزان انقلابی، برپایی نمایشگاه تجهیزات امدادی بسیج و جمعیت هلال احمر، آذین‌بندی سطح استان، برگزاری کارگاه‌های اجتماعی بصیرتی، افتتاح نمایشگاه کتاب، دیدار با مبارزان نهضت اسلامی و … بخش از ویژه‌برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در دهه مبارک فجر است.

برپایی تورهای ایست و بازرسی با ماموریت پذیرایی از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی/برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین در امامزاده اسماعیل (ع)

بوربورثانی از برپایی تورهای ایست و بازرسی در سطح استان تهران هم‌زمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: تورهای ایست و بازرسی در این ایام از لحاظ ماهیتی تفاوت‌هایی دارد. در این تورها به جای توجه ویژه به مباحث امنیتی، محور اصلی کار پذیرایی از مردم مومن و ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات حلقات شجره طیبه صالحین عنوان کرد: حلقات صالحین مورد توجه رهبر معظم انقلاب و تاکید فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین است.

جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان داشت: حلقات شجره طیبه صالحین در ایام دهه مبارک فجر با جدیت خاصی ماموریت‌های خود را پیگیری کرده و جلسات آن‌ها به‌طور مستمر برگزار می‌شود و برخی از این جلسات در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه همچون امامزاده اسماعیل علیه‌السلام و … برگزار می‌شود.

تجلیل از متولدین بهمن ماه/برپایی نمایشگاه‌های تبیین اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای آن

وی گفت: تجلیل از متولدین بهمن ماه از دیگر برنامه‌های ویژه‌ای است که در سطح استان تهران به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

بوربورثانی از برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و تاکید کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است محور اصلی تعدادی از نمایشگاه‌های دهه مبارک فجر شهرستان‌های استان تهران است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها دستاوردهای اقتصاد مقاومتی که به همت دریادلان بسیجی استان تهران به ارمغان آمده است به نمایش گذاشته می‌شود.

مشاوره حقوقی و قضایی به مردم در سطح استان تهران/ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم استان تهران

جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به مردم استان تهران را از دیگر برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در ایام دهه فجر خواند و تاکید کرد: ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم مناطق محروم استان تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در دستور کار سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) قرار دارد. البته این خدمات در طول سال هم ارائه می‌شود اما در این ایام مبارک به‌طور ویژه‌تر و در مناطق مختلف ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، گردهمایی نجات‌گران خواهران بسیجی، توزیع بروشور سبک زندگی شهدای شاخص انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، خودکفایی هسته‌ای، مدافع حرم و … از دیگر برنامه‌های سپاه استان تهران در ایام دهه فجر است.

گلباران و عطرافشانی مزار پاک شهدای والامقام/جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مدافعان حرم

بوربورثانی گلباران و عطرافشانی مزار پاک شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، خودکفایی هسته‌ای، مدافع حرم را برنامه دیگر سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در سطح استان تهران برشمرد و گفت: اجرای طرح زیتون که به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مدافعان حرم است نیز با جدیت در ایام دهه فجر در استان تهران برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی ادامه داد: این شهید والامقام به‌ مدت چهار سال تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مدافعان حرم به کار بسته بد.

جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد و راه‌های مقابله با معضل اعتیاد نیز برنامه دیگری است که به‌همت بسیجیان سلحشور استان تهران در سطح استان تهران برگزار می‌شود. البته این کارگاه‌ها نیز در طول سال به‌طور مستمر برگزار می‌شود و در این ایام نیز به‌طور همزمان در چندین نقطه استان تهران برگزار می‌شود.

طنین‌انداز شدن گلبانگ «الله اکبر» در آسمان استان تهران

بوربرثانی با اشاره به سر دادن گلبانگ «الله اکبر» در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن در تمام شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: مردم مومن، ولایی، شهید پرور، همیشه در صحنه و بصیر استان تهران همزمان با شب یوم‌الله ۲۲ بهمن هم‌دل و هم‌صدا به‌طور یکپارچه گلبانگ «الله اکبر» سر می‌دهند.

جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران همچنین از برپایی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران خبر داد و تصریح کرد: مردم شهرستان‌های استان تهران با برگزاری راهپیمایی باشکوه در سطح استان تهران بار دیگر با حضور حماسی خود ضمن ادای احترام به ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کرده و بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی و هوشیاری در برابر توطئه‌های شوم آن‌ها اعلام می‌کنند.

به گزارش فارس، حمید نوروزی مشاور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، سید عقیل هاشمی از مدیران روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) و مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، غلامرضا بوربورثانی جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) را در این گفت‌وگو همراهی می‌کردند.

کد مطلب: 402
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری