https://imgurl.ir/uploads/a40311_4290571.jpg
برگزاری نشست هیات‌های نظارت و اجرایی حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا
تاریخ انتشار : دی ۵, ۱۴۰۲ ۳:۲۱ ب.ظ
 
نشست مشترک هیات های نظارت و اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا به میزبانی فرمانداری ویژه ورامین برگزار شد.
 برگزاری نشست هیات‌های نظارت و اجرایی حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛  صبح امروز سه شنبه(۵ دی ماه) نشست مشترک هیات های نظارت و اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا و حوزه های فرعی جوادآباد و جلیل آباد با حضور فرمانداران شهرستان ها و اعضای هیأت های نظارت و اجرایی به میزبانی فرمانداری ویژه ورامین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین در حاشیه این مراسم اظهار کرد : یکی از اهداف این نشست های مشترک هیات های اجرایی و نظارت سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا تحقق و اجرای چهار رکن اساسی و اصلی مورد تاکید رهبر انقلاب سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت می باشد.

وی افزود : یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست های مشترک، هم افزایی و ایجاد هماهنگی بیشتر در هیات های نظارت و اجرایی سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا است که این مهم در حال انجام است.

درویشی در پایان با اشاره به برخی تغییرات اجرای انتخابات نسبت به دوره های گذشته خاطر نشان کرد : برخی موارد از فرایند اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد تغییر قرار گرفته است که این تغییرات در جلسات هماهنگی مورد بررسی واقع می شود.

کد مطلب: 15101
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری