برگزاری ورکشاپ آموزشی فرش دستباف در ورامین
تاریخ انتشار : اسفند ۱۳, ۱۴۰۱ ۹:۳۴ ب.ظ
 
هم زمان با ایام شعبانیه و در "هفته فرهنگی پیشوا" ورکشاپ کارگاه کنترل کیفی و ارتقای کیفیت بافت برگزار شد.
 برگزاری ورکشاپ آموزشی فرش دستباف در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ کارگاه کنترل کیفی و ارتقای کیفیت بافت” از سرفصل‌های “مدیریت کارگاه‌های قالیبافی”  حضور ۸۰ نفر از قالیبافان و فعالان فرش دستباف منطقه توسط خوشه فرش دستباف استان تهران و با مشارکت اداره صمت و اتحادیه فرش و با حمایت ادار‌ه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی پیشوا #رایگان برگزار گردید.

تدریس این کلاس بر عهده جناب دکتر ناصر ساداتی عضو هیئت علمی دانشگاه و مدیر گروه فرش دانشگاه هنر سمنان بود که با توجه به تخصص وی در بافت بسیار مورد توجه علاقمندان و مدعوین قرار گرفت.

یکی از نقاط قوت این برنامه دیزاین و تزئین سالن با فرش، قالیچه و اِلمان‌های ویژه منطقه پیشوا و استفاده از قالی طرح میناخانی بود که بر زیبایی سالن افزوده بود.

شرکت کنندگان در پایان ضمن ابراز رضایت کامل از این دوره و مفید بودن مطالب، خواستار امتداد و برگزاری مجدد دوره‌های بیشتر در آینده شدند.

همچنین در حاشیه این کلاس فاطمه ده‌آفرین هنرمند توانمند طراح نیز به معرفی آثار خود پرداخت و در پایان نیز از “نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای هنرمندان پیشوا” نیز بازدید بعمل آمد.

لازم به ذکر است خوشه فرش دستباف استان تهران با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی استان جهت توانمندسازی ذینفعان پیشوا برای سال آینده کلاس‌های آموزشی متنوعی را تدارک دیده که متعاقباً فراخوان آن در زمان مقرر اعلام می‌شود.

کد مطلب: 12532
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری