برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در پاکدشت
تاریخ انتشار : آبان ۱۱, ۱۴۰۲ ۶:۴۴ ب.ظ
 
به همت بسیج دانش‌آموزی پاکدشت کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت، یادواره شهدای دانش‌آموز میزبان خانواده شهدا ، امامان جمعه شهرستان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین شهرستان بود.
 برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ حسین فداکار رزمنده و راوی دفاع مقدس دراین مراسم، اذعان کرد: دفاع مقدس، دفاع از اعتقادات، افتخارات، دین و ایران زمین است که همه ایرانیان از کوچک تا بزرگ در آن مشارکت کرده اند به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان که حضور پررنگی در انقلاب و دفاع مقدس داشته اند.

فداکار ادامه داد: دانش‌آموزان امیدهای آینده یک کشور هستند. به خصوص ایران زمین که شاهد رشادت های زیادی از این دانش‌آموزان بوده است؛ مانند شهید محمد‌حسین فهمیده و دیگر شهدایی که جانشان را فدای ایران کردند که برگرفته از سنگر مهم دانش‌آموزی است.

همچنین رضا جوکار امام جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مراسمات افزایش روحیه تعاون و فعالیت اجتماعی، انس با قرآن کریم و دعا و توسل ، ارتباط با شهدا، روحیه مطالعه و کتاب خوانی به‌ ویژه مطالعه تاریخ و داشتن تحلیل مناسب از گذشته است.

در ادمه محمد حسنی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت گفت: از مدیران خواستاریم یادواره های شهدا را در مدارس با اجرای دانش‌آموزان انجام دهند تا فرهنگ شهید و شهادت در دانش‌آموزان نهادینه شود.

در آخر محمد حسنی از نمایشگاه و اختتامیه یادواره شهدا در ۲۶ اسفند خبر داد.

منبع: پانا

کد مطلب: 14616
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری