بستر استفاده از تسهیلات برای توسعه کسب بانوان کارآفرین فراهم است
تاریخ انتشار : آبان ۱۹, ۱۳۹۷ ۶:۲۱ ب.ظ
 
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بستر استفاده از تسهیلات برای توسعه کسب بانوان کارآفرین فراهم است.
 بستر استفاده از تسهیلات برای توسعه کسب بانوان کارآفرین فراهم است

به گزارش ندای وارنا؛سیده فاطمه ذوالقدر صبح شنبه در همایش بانوان کارآفرین منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اهمیت حمایت از کارآفرینان در راستای شعار سال اشاره کرد و گفت: برای آشنایی با مشکلات بانوان کارآفرین این منطقه در این همایش حضور پیدا کرده ام تا به عنوان نماینده مردم در خانه ملت با ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع پیش رو، از حقوق این قشر دفاع کنم.

ذوالقدر با اشاره به اینکه مشکلات شما کارآفرینان را به مسئولین انتقال می دهم، افزود: بستر استفاده از تسهیلات قرض الحسنه فراهم است و بانوان کارآفرین برای توسعه کسب و کار می توانند از این امکان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بانوان از ابتدای انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها فعال بوده اند و شایستگی حمایت را دارند، گفت: خوشبختانه امسال بابت بیمه بانوان سرپرست خانوار بودجه خوبی دیده شد و این نگاه ویژه برای سال بعد نیز همچنان اتفاق خواهد افتاد.

ذوالقدر بازدید از نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین شهرری و دریافت نقطه نظرات آنها را افتخاری ارزشمند برشمرد و افزود: بانوان کارآفرین می توانند در فراکسیون زنان در مجلس شرکت کنند و به عنوان نمایندگان مردم خدمتگزار آنها هستیم.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5399
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری