بسیجیان تحت آموزش کلان نگری تفکر سیستمی و تحلیلی قرار بگیرند
تاریخ انتشار : آذر ۷, ۱۳۹۷ ۶:۲۴ ب.ظ
 
شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: بسیجیان تحت آموزش کلان نگری تفکر سیستمی و تحلیلی قرار بگیرند.
 بسیجیان تحت آموزش کلان نگری تفکر سیستمی و تحلیلی قرار بگیرند

به گزارش ندای وارنا؛فرهاد افشار ظهر چهارشنبه در مراسم قدردانی از بسیجیان فعال حوزه شهدای شهرداری منطقه ۲۰ تهران که با حضور معاون برنامه ریزی بسیج مستضعفین شهرداری تهران برگزار شد طی سخنانی فرد بسیجی را مصداقی از فردی معرفی کرد که در بهترین زمان بهترین رفتار را دارد و اظهار داشت: اطلاع از فلسفه وجودی یک تفکر در موفقیت آن تاثیر بسزایی دارد و تمامی افراد بایستی به درک مناسبی از اهداف یک مجموعه برسند.

افشار با اشاره به اینکه اطلاع از اهداف در طرز تفکر و نگرش افراد و نهایتا رفتاری که بروز می دهند تاثیر دارد، افزود: بسیج یک فرهنگ و تفکر است و انتظار می رود این تفکر به شکل رفتارهای بسیجی وار بروز کند.

وی ادامه داد: بروز فرهنگ و رفتار بسیجی یعنی اینکه افراد به اتفاقات پیرامون خود از جمله محل کار، زندگی و شهر خود حس تعلق پیدا کنند و به خصوص نسبت به فعالیت هایی که اثر بخشی لازم را ندارند عکس العمل نشان دهند.

افشار گفت: رفتاری های فردی که نام بسیجی را به خود می دهد به جا، به موقع و بدون خسارت در راستای اصلاح جامعه است.

وی با اشاره به اینکه افراد بسیجی باید رفتار متناظر با حضور در جایگاه بسیج را بدانند، افزود: با ارائه آموزش های هدفمند می توان مهارت ادراکی افراد را ارتقاء داد تا در شرایط حساس تصمیم گیری بتوانند با بصیرت وارد عمل شوند.

افشار کلان نگری، تفکر سیستمی و تفکر تحلیلی را از مهمترین عناوین آموزشی برای افراد بسیجی برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم طوری عمل کنیم که بتوانیم جامعه را به سمتی حرکت دهیم که زمینه ساز ظهور منجی بشریت شود.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5877
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری