بشیری: دولت های اسلامی و آزاده به مسئولیت های اسلامی و انسانی خود در قبال فلسطین عمل کنند
تاریخ انتشار : آذر ۱۲, ۱۴۰۲ ۲:۴۶ ب.ظ
 
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید دولت‌های اسلامی و آزاده جهان به مسئولیت‌های اسلامی و انسانی خود عمل کنند تا ماشین آدم‌کشی رژیم صهیونیستی هر چه سریعتر متوقف شود.
 بشیری: دولت های اسلامی و آزاده به مسئولیت های اسلامی و انسانی خود در قبال فلسطین عمل کنند

به گزارش ندای وارنا؛ فرهاد بشیری در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس، بیان کرد: شهادت  حضرت زهرا (س) را تسلیت می‌گویم. هفته بسیج، روز مجلس و تدوین قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران را به رهبری اندیشمند انقلاب اسلامی و بسیجیان تبریک می گویم. اقدامات ددمنشانه و جنون‌وار حاکمان رژیم صهیونیستی اسرائیل در هجوم ناجوانمردانه و نسل‌کشی مردم مظلوم غزه به خصوص قتل عام کودکان و زنان را که با تمامی قوانین حقوق بشری منافات دارد محکوم می کنیم. ضمن آنکه استیصال این رژیم سفاک را به نمایش گذاشته حیثیت نداشته حامیان غربی آن به ویژه آمریکای جنایتکار را نیز بر باد داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: باید دولت‌های اسلامی و آزاده جهان به مسئولیت‌های اسلامی و انسانی خود عمل کنند تا ماشین آدم‌کشی رژیم صهیونیستی هر چه سریعتر متوقف شود و همه مرتکبین این جنایات در مجامع بین‌المللی مورد محاکمه قرار گیرند و به مجازات جنایات ارتکابی برسند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع تقسیم استان تهران و تاسیس استان تهران شرقی، مستلزم بررسی دقیق کارشناسانه و بی‌طرفانه است. شهرستان پاکدشت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار واضح و مشخصی در ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، صنعتی، راه‌های ارتباطی و عبور بزرگراه شرق کشور دارد.

بشیری در ادامه تاکید کرد: از رییس جمهور و  وزارت کشور  می‌خواهم که به مستنداتی که دلالت بر در اولویت بودن پاکدشت به عنوان مرکز استان شرقی دارند التفات بیشتری داشته باشند و پس از بررسی‌های همه جانبه، لایحه تقسیم استان تهران را برای تصمیم‌گیری نهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات رییس‌ جمهور تصریح کرد:  بسیاری از مردم همچنان از عملکرد دستگاه‌های اداری گلایه‌مند هستند. شایسته است وزیران، استانداران و مدیران کل ضمن نظارت دقیق بر عزل و نصب‌ها علاوه بر لحاظ کردن روحیه انقلابی، پاکدستی، اصل شایسته‌سالاری و تجربه کاری مدیران را بیشتر مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گرانی‌های افسارگسیخته یکی از دغدغه‌های عموم مردم است. از دولت انتظار می رود که در خصوص مهار گرانی و تورم اقدامات جدی و کارشناسانه بیشتری انجام دهند. آلودگی هوای شهرها مساله بسیار بغرنج برای عموم مردم است. از دولت انتظار می رود در این زمینه اقدامات جدی به همراه مجلس و قوه قضاییه انجام دهد.

وی افزود: تصویب افزایش سن بازنشستگی برای بازنشستگان  کشوری، لشگری و تامین اجتماعی نگرانی‌هایی به وجود آورده است و نیاز به بازنگری دارد.

کد مطلب: 14861
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری