بصیرت مردم ورامین در بحران های متعدد پس از انقلاب فراموش نمی شود
تاریخ انتشار : آبان ۱۶, ۱۳۹۷ ۶:۰۷ ب.ظ
 
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: بصیرت مردم ورامین در بحران های متعدد پس از انقلاب فراموش نمی شود.
 بصیرت مردم ورامین در بحران های متعدد پس از انقلاب فراموش نمی شود

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ضمن تقدیر از خدمات وی در طول نزدیک به ۴۰ سال امامت جمعه دشت ولایی ورامین، وی را از پیشگامان نهضت و مبارزات انقلابی دانست و گفت: پیشگامی مردم مومن و ولایی ورامین با هدایت های امام جمعه این منطقه در مبارزات انقلابی و بصیرت آن ها در بحران های متعدد پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از امام(ره) و رهبری هرگز فراموش نمی شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت ادامه داد: حوزه علمیه ورامین از جمله حوزه های مطرح و با سابقه استان تهران است، که پیش از انقلاب اسلامی با پذیرش ۳۰ الی ۴۰ طلبه تشکیل شد.

وی توسعه و پیشرفت شهرستان ورامین را حائز اهمیت دانست و گفت: امروز جمعیت این منطقه ۱۰ برابر شده است، که با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، پیش از ظهر چهارشنبه با سفر به شهرستان ورامین و حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان، با وی دیدار و گفتگو کرد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5343
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری