امام جمعه شهرستان ری:
بعضی ها در ایران با ترامپ و آمریکا هم صدا می شوند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان ری: وضعیت ترامپ و دشمنان مشخص است اما بعضی ها در داخل کشور با این همه تجربه باز با ترامپ و آمریکا هم صدا می شوند، که واقعا جای تاسف دارد. بجای هم صدا شدن با ترامپ و دشمنان باید با عوامل اختلاس، برهم زننده تنظیم بازار، دلالان سکه و ارز مبارزه شود.
 بعضی ها در ایران با ترامپ و آمریکا هم صدا می شوند

به گزارش ندای وارنا؛نماز جمعه این هفته شهرستان ری به امامت امام جمعه شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی و با حضور هزاران نفر از مردم مومن و انقلابی شهرستان ری برگزار گردید.

امام جمعه شهرستان ری در ابتدای خطبه اول نماز جمعه، با حدیثی در توصیف مقام و جایگاه والای امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: شخصی از امام جواد(ع) پرسید: زیارت امام رضا(ع) از اهمیت بیشتری برخوردار است یا زیارت امام حسین(ع)؟ امام در پاسخ فرمودند: زیارت پدرم در مشهد؛ زیرا همه به زیارت اباعبدالله(ع) مشرف می شوند اما زائران پدرم اندک هستند. شاهچراغی در ابتدای خطبه های دوم با اشاره به مناسبت های پیش رو، از جمله روز خبرنگار، خبرنگاران را قشر بسیار مهم و اثر گذار جوامع عنوان و با توجه به تعدد فضاهای خبری در بسترهای مختلف مجازی و … گفت: می بایست دقت خودمان را در انتقال اخبار منتشره بالا ببریم، بعضی از اخبار به قدری سیاه نمایی و اثرگذاری مخرب می کنند که گویی روز را شب جلوه می دهند. دشمنان ما هر روز در تدارک جنگ تمام عیار و جدید هستند. طبق آمار مشخص شده یکی از رسانه های دشمن و خارجی، بیش از ۵هزار خبر دروغ منتشر کرده است. وضعیت ترامپ و دشمنان مشخص است اما بعضی ها در داخل کشور با این همه تجربه باز با ترامپ و آمریکا هم صدا می شوند، که واقعا جای تاسف دارد. بجای هم صدا شدن با ترامپ و دشمنان باید با عوامل اختلاس، برهم زننده تنظیم بازار، دلالان سکه و ارز مبارزه شود. شرایط کشور ما بسیار حساس است، تمام دشمنان ما قسم خورده اند که پرچم اسلامی این ملت را پایین بکشند. باید بیش از پیش قدرت کشور را بالا ببریم، استفاده از متخصصان و جوانان قدرتمند در دولت و جای جای ارکان اثرگذار کشور، این قدرت را به رخ دشمنان بکشیم و از بکارگیری نیروهایی که خسته و مسن هستند و دغدغه ای برای آینده ندارند پرهیز شود. ملت ما ۴۰ سال است که ایستاده است و منبعد هم در زیر سایه ولایت با قدرت خواهد ایستاد و زیر بار هیچ ذلتی نخواهد رفت.

 

کد مطلب: 2678
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری