بمناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) جهیزیه به نوعروسان نیازمند در ورامین اهدا شد
تاریخ انتشار : دی ۱۳, ۱۴۰۲ ۸:۳۸ ب.ظ
 
همزمان با روز سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن،۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ورامینی اهداشد.
 بمناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) جهیزیه به نوعروسان نیازمند در ورامین اهدا شد

به گزارش ندای وارنا؛ فرمانده سپاه شهرستان ورامین در مراسم اهدا این جهیزیه‌ها که در محل سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: هزینه اجرای رزمایش کمک مومنانه به نوعروسان نیازمند ورامینی، با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، موسسه خیریه پدر مهربان، اتاق اصناف و کانون خدمت رضوی ورامین و جمعی از خیرین تامین شده و طی آن ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تقدیم می‌شود.

سرهنگ پاسدار مهدی امینی افزود: ارزش هر یک از جهیزیه‌ها که شامل ۱۵ قلم وسایل محصولات تولید داخل کشور است، ۶۰۰ میلیون ریال است که در مجموع ۲۴ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است که این کالاها با حفظ کرامت انسانی و شأن افراد توزیع می‌گردد. وی افزود: امروز همه وظیفه دارند تا سنت حسنه ازدواج آسان را ترویج دهند و برای تحقق آن، همین امروز از خانواده و بستگان نزدیک این کار پسندیده را آغاز کنند.

بمناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) جهیزیه به نوعروسان نیازمند در ورامین اهدا شد

وی در خصوص اجرای رزمایش همدلی مؤمنانه از ابتدای امسال تا کنون در شهرستان ورامین گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۸۱ سری جهیزیه، ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی و ۳۵۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی توزیع شده و گروه‌های جهادی با همراهی خیرّین، ۱۴ باب منزل مسکونی را احداث و بازسازی شده است. شهید سلیمانی پیشتاز انجام کارهای خیر بود امام جمعه موقت ورامین نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نه تنها در میدان مبارزه با کفر و ظلم که در همه کارهای خیر پیشتاز و به واقع، مرد واقعی میدان عمل بود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: شهید سلیمانی شخصا در وسط میدان بود و نیروها به دنبال او برای زنده نگه داشتن اسلام می دویدند. وی با تقدیر از خیرین و کسانی که برای احیای سنت ازدواج قدم بر می دارند بیان داشت: یکی از عبادات بزرگ، کمک به نیازمندان است، کسانی که دل در گرو محبت اهل بیت عصمت و طهارت دارند باید دست به دست هم داده و موانع ازدواج را برطرف کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شاد کردن دل مؤمنین و خانواده ها عبادت است و کسانی که تمکن مالی به ویژه در حوزه مسکن دارند، می توانند با تامین مسکن و دریافت وجوه ناچیز برای تازه دامادها و نوعروسان در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 15196
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری