فرمانده سپاه قرچک:
بهره‌گیری از ظرفیت‌ جوانان زمینه‌ساز تحول در کشور است
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب.ظ
 
فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک با اشاره به ظرفیت جوانان در مسیر توسعه کشور گفت: در شرایط امروز کشور تنها کلمه‌ای که ما را به اوج اقتدار و پیروزی می‌رساند «جوان‌گرایی» است.
 بهره‌گیری از ظرفیت‌ جوانان زمینه‌ساز تحول در کشور است

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ صمد سلطانی گفت: امروز که جمهوری اسلامی ایران مظهر و نماد پایداری و مقاومت است، تداوم شعله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن از جرقه بمب‌افکن‌های بیگانگان در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ عبور کرده است و به مرز انفجار رسیده است.

وی سپس با اشاره به ظرفیت جوانان در توسعه و آبادانی کشور تصریح کرد: در شرایط امروز کشور تنها کلمه‌ای که ما را به اوج اقتدار و پیروزی می‌رساند «جوان‌گرایی» است.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک افزود: فعالیت جوانان نخبه انقلابی در زمینه‌های مختلف و عرصه‌های گوناگون شهرستان بسیار ضروری است که «کانون آینده‌سازان» می‌تواند تمام استعدادهای یک جامعه را دربر گرفته و ضمن تقویت آن، نهایت بهره‌برداری را از آن داشته باشد.

سلطانی بیان کرد: حضور جوانان با استعداد در این تَشکُل‌ها می‌تواند زمینه تغییر را فراهم ساخته و راه را برای آیندگان نیز هموار سازد.

وی ادامه داد: برای جوان انقلابی، مطالعه اساسنامه کانون آینده‌سازان و به ویژه بیانیه متفکرانه گام دوم مقام معظم رهبری واجب است و بهترین الگو برای جوانان پای کار، عمل به اوامر رهبری است.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: همکاری، همبستگی، تلاش و پشتکار، عمل به اوامر رهبری و خستگی‌ناپذیر بودن رمز موفقیت در فعالیت در این کانون است.

کد مطلب: 8211
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری