بهره برداری از ساختمان سازمان حمل و نقل بار و مسافرشهری قرچک
تاریخ انتشار : آذر ۱۵, ۱۳۹۷ ۸:۳۵ ب.ظ
 
شهردار قرچک از بهره برداری از ساختمان سازمان حمل و نقل بار و مسافرشهری این شهر خبر داد.
 بهره برداری از ساختمان سازمان حمل و نقل بار و مسافرشهری قرچک

به گزارش ندای وارنا؛محسن خرمی شریف پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری قرچک اظهار کرد:  ساختمان سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهری شهرداری قرچک با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه احداث این ساختمان از محل منابع داخلی شهرداری قرچک تأمین‌شده است، افزود: این پروژه شامل سازمان امور حمل‌ونقل، سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی و پارکینگ اتوبوس و ساختمان اداری است و بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال در حال ساخت و آماده‌سازی است.

شهردار قرچک بابیان اینکه این پروژه هم‌اکنون ۹۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: این ساختمان در ۳ طبقه با ظرفیت ۱۴ اتاق در محل ساختمان قبلی سازمان اتوبوس‌رانی احداث‌شده و افتتاح می‌شود.

خرمی شریف اظهار امیدواری کرد با افتتاح این ساختمان، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری بتواند در راستای دستیابی به اهداف و ارائه خدمات به شهروندان با گام‌های محکم‌تری قدم بردارد.

وی افزود: انشا الله با تغییراتی که هم ازلحاظ ساختاری و هم ازلحاظ فضایی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری ایجاد خواهد شد، در ارائه خدمات به رانندگان، شهروندان و همچنین پایانه‌های شهر به نحو احسن عمل خواهد کرد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6062
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری