بهره برداری از پایانه جوانمرد قصاب تا یک ماه آینده
تاریخ انتشار : آبان ۳۰, ۱۳۹۷ ۸:۳۷ ب.ظ
 
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از بهره برداری پایانه جوانمرد قصاب تا یک ماه آینده خبر داد.
 بهره برداری از پایانه جوانمرد قصاب تا یک ماه آینده

به گزارش ندای وارنا؛محسن پورسید آقایی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه نظارت ستادی و بازدید میدانی از پروژه های ترافیکی این منطقه در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین مسئله ترافیکی شهرری جمعیت های شناوری است که به قصد عبور به عنوان نقطه ورودی تهران و یا زیارت از این شهر عبور می کنند و برای سهولت تردد ساکنان شهرری بایستی مسیرهای عبوری را به حاشیه شهر هدایت کنیم.

پورسید آقایی در خصوص سوالی با این مضمون که موقعیت استراتژیک شهرری می طلبد که برنامه جامع ترافیکی متفاوتی از مناطق ۲۲ گانه برای منطقه ۲۰ دیده شود، پاسخ داد: در حال حاضر طرح های خوبی شروع شده است و شهرری پتانسیل های خوبی برای تبدیل شدن به پایلوت حمل و نقل عمومی در شهر تهران را دارد.

معاون شهردار تهران وجود پایانه های حمل ونقل عمومی در شهرری را مناسب برشمرد و گفت: پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب یکی از پروژه های فرامنطقه ای و مهم است که در این منطقه در حال اجراست و با مساحت ۵ هکتار، بزرگ ترین پایانه پهنه جنوب شهر تهران محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه بخش سیویل پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد، افزود: بخش سازه های سقفی این پروژه نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و با بهره برداری کامل این پروژه، شهروندان در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به مدهای حمل ونقلی تاکسی، اتوبوس و BRT دسترسی پیدا می کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بیشترین طرح های ترافیکی در منطقه ۲۰ در حال انجام است، گفت: پروژه ایستگاه مشترک و تبادلی بین راه آهن و متروی شهری از طرح های ویژه ای است که در ایستگاه های مترو شهرری و جوانمرد قصاب شروع شده است و بهره برداری از آن می تواند جایگاه حمل و نقلی شهرری را ارتقاء بخشد.

معاون شهردار تهران به ایجاد مجتمع ایستگاهی در مجاورت ایستگاه مترو دولت آباد اشاره کرد و افزود: راه اندازی ایستگاه دولت آباد از خط ۶ متروی تهران و توسعه خط ۶ مترو به ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر پروژه های شاخص و درحال اجرا در منطقه ۲۰ است.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5743
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری