بهره مندی دانش آموزان شرق استان تهران از ۱۵۰ ساعت آموزش ترافیکی
تاریخ انتشار : شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ ۸:۰۳ ب.ظ
 
رییس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری دانش آموزان شرق استان تهران از ۱۵۰ ساعت آموزش ترافیکی بهره مند شده اند.
 بهره مندی دانش آموزان شرق استان تهران از ۱۵۰ ساعت آموزش ترافیکی

به گزارش ندای وارنا؛سردار یحیی دلیری پیش از سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی گفت: با توجه به اتمام تعطیلات تابستانی و نزدیک شدن به شروع مدارس از همه مردم عزیز و رانندگان می خواهیم برنامه های سفر خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و همچنین با پرهیز از هرگونه عجله و شتابی از خطرات احتمالی جلوگیری کرده و با استراحت در فواصل زمانی کوتاه جلوی خستگی و خواب الودگی در زمان رانندگی را بگیرند.

دلیری در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در روزهای پایانی تعطیلات تابستان به وقوع می پیوندد افزود: در صورت همکاری مردم و مسافرین عزیز و پرهیز از هر گونه سبقت و سرعت بیجا انشااله میتوانیم در این تابستان از تعداد تصادفات جاده ای بکاهیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی هفته ناجا را در پیش خواهیم داشت گفت: ضمن عرض تبریک به همکاران در ناجا اعلام می کنیم که به مناسبت گرامیداشت این هفته برگزاری برنامه های جنبی را خواهیم داشت که تعدادی از این برنامه ها نیز به دلیل تقارن با ماه محرم در هفته اخیر برگزار شده است و برخی از این برنامه ها بازگشایی مدارس و زنگ مهر و دانش با حضور مسئولین و برنامه همیاران پلیس است که به صورت همایش با حضور اعضا از سراسر مدارس جنوب شرق استان تهران در ورامین اجرا خواهد شد.

دلیری تجلیل از نمونه های ترافیکی را یکی دیگر از برنامه های هفته ناجا اعلام کرد و بیان داشت: این برنامه به مناسبت همکاری ادارات، نهادها و اقشار با پلیس و نهادهای مختلف برگزار می شود که در این مراسم از انها تجلیل خواهد شد.

رییس پلیس راهور شرق استان تهران در ادامه به تشریح فعالیت های انجام گرفته توسط پلیس راهور طی تابستان پرداخت و افزود: علاوه بر اقدامات عملیاتب در مورد کاهش تصادفات و افزایش انضباط ترافیکی را داشته ایم در خصوص ارتقا فرهنگ ترافیک نیز کارهای خوبی انجام شده و در مرکز استان ۲ همایش موتورسواران را برای اموزش و اهدای کلاه ایمنی صورت گرفته است که مورد استقبال واقع شد.

وی گفت: بصورت میدانی نحوه استفاده از عبور از عرض راه و استفاده از پل های عابر پیاده را نشان دادیم و در مدارس ۶ ماهه اول سال جاری ۱۵۰ ساعت آموزش فرهنگ ترافیک به دانش اموزان شرق استان تهران داده شده است که تعداد۶۸۳۰ نفر از این اموزش استفاده کردند.

منبع : اقتصاد ایران

انتهای پیام/

کد مطلب: 3699
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری