بودجه سال ۹۹ شهرداری قرچک ۱۹۴میلیارد تومان است/ افزایش ۴۹ درصدی بودجه
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری قرچک ۱۹۴ میلیارد تومان است که افزایش ۴۹ درصدی نسبت به سال ۹۸ دارد.
 بودجه سال ۹۹ شهرداری قرچک ۱۹۴میلیارد تومان است/ افزایش ۴۹ درصدی بودجه

به گزارش ندای وارنا؛محسن خرمی شریف گفت‌ :در خصوص بودجه سال ۹۹ شهرداری قرچک که توسط شورای اسلامی شهر تصویب شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم در خصوص پروژه‌های عمرانی در بودجه سال ۹۹ دیده‌ شده است و فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف انجام خواهد شد که اعتبارات آن بر حسب نیاز شهر در بودجه ۹۹ گنجانده‌ شده باشد.

وی بابیان اینکه بودجه سال گذشته مدیریت شهری ۱۲۸ میلیارد تومان بوده است، افزود: بودجه سال ۹۹ شهرداری قرچک ۱۹۴ میلیارد تومان است که افزایش ۴۹ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۹۹ سعی‌ ما بر این است تا از هزینه‌های جاری کم کرده و به هزینه‌های عمرانی اضافه کنیم تا شهر قرچک رو به توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

خرمی شریف بیان داشت: با توجه به پروژه‌هایی که برای امسال پیش‌بینی کردیم نیاز به جهش قابل‌توجهی در بودجه نسبت به سال گذشته داشتیم و تأمین منابع مالی برای تحقق این بودجه با تنوع زیادی همراه است.

وی اضافه کرد: از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک به‌پاس زحمات در سال گذشته و توجه ویژه به بودجه شهرداری در سال ۹۹ تقدیر و تشکر می‌کنم و این قول را به مردم عزیز قرچک خواهیم داد که امسال نیز مثل سال گذشته پیشرفت چشمگیر در همه حوزه‌ها به خصوص عمرانی داشته باشیم.

شهردار قرچک در پایان گفت: امیدواریم امسال با تلاش، همت و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و حمایت شورای اسلامی شهر بتوانیم این مهم را محقق کنیم و برای رشد و توسعه‌ شهر و بالا بردن کیفیت خدمات به شهروندان، گامی مهم برداریم.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7405
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری