معاون دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران:
بیشترین قاچاق کشور در زمینه بنزین است
تاریخ انتشار : آبان ۲۲, ۱۳۹۷ ۹:۲۹ ب.ظ
 
معاون دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: در بحث قاچاق سوخت، قاچاق نفت گاز کمتر شده و بیشترین بحث در زمینه قاچاق بنزین می باشد و با توجه به تفاوت قیمت بنزین در داخل کشور با کشورهای همجوار زمینه قاچاق آن را فراهم می آورد
 بیشترین قاچاق کشور در زمینه بنزین است

به گزارش ندای وارنا؛علیرضا جعفری در هشتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرچک ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول، گزارشی از عملکرد ۶ ماهه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان ارائه کرد.
وی در ادامه با اشاره به دستور جلسه افزود: با توجه به اینکه در شهرستان قرچک شاهد عرضه خارج از شبکه سوخت نمی باشیم ولیکن بایستی با در نظر گرفتن اختلاف قیمت بنزین و احتمال جمع آوری و خروج آن به خارج از کشور اقداماتی صورت پذیرد تا زمینه ساز بروز مشکلات احتمالی نگردد.
جعفری گفت: بحث قاچاق کالا در سطح ملی بوده و با توجه به عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده است و شاهد کاهش حجم قاچاق نسبت به چند سال گذشته هستیم.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک تصریح کرد: با توجه به اختلاف قیمت ارز و پایین آمدن ارزش ریال، بیشتر بحث صادرات مطرح می باشد تا واردات کالا و تنها ورود مواد اولیه مورد نیاز برخی واحدهای تولیدی را داریم و پیش بینی می گردد با وجود این شرایط، قاچاق نیز کاهش یابد.
قاچاق نفت گاز کمتر شده و بیشترین بحث در زمینه قاچاق بنزین می باشد
در ادامه این جلسه همایون عباسی معاون دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و اعضاء کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، به ۲ موضوع قاچاق سوخت و مواد آرایشی بهداشتی اشاره کرد و افزود: در بحث قاچاق سوخت، قاچاق نفت گاز کمتر شده و بیشترین بحث در زمینه قاچاق بنزین می باشد و با توجه به تفاوت قیمت بنزین در داخل کشور با کشورهای همجوار زمینه قاچاق آن را فراهم می آورد که در این خصوص شاهد جمع آوری بنزین در تانکرهای مستقر در انبارهای متروکه به منظور انتقال به خارج از مرز می باشیم که در این راستا با رصد دستگاه های امنیتی اقدامات لازم صورت می پذیرد و این موضوع مستلزم همکاری و دقت بیشتر اعضاء کمیسیون می باشد.
وی در رابطه با لوازم آرایشی و بهداشتی افزود: با توجه به وضعیت کنونی قیمت دلار، قاچاق کالا نیز مقرون به صرفه نبوده و در این خصوص می توانیم شاهد کاهش قاچاق کالا باشیم، ولیکن در این رابطه بایستی به تقلبی بودن کالاها دقت نظر داشته و از ورود و توزیع اینگونه اقلام نیز خودداری شود.
معاون دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در پایان بر لزوم آگاه سازی مسوولان واحدهای صنفی و برگزاری مستمر کلاس های آموزشی تأکید کرد.
گفتنی است هشتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرچک به ریاست علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور عباسی معاون دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران و دیگر اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 5449
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری