نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی:
بیمارستان مهم‌ترین مطالبه مردم پیشوا است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب.ظ
 
نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساخت بیمارستان خواسته مهم و جدی مردم پیشوا است گفت: در حال پیگیری ساخت بیمارستان پیشوا هستم.
 بیمارستان مهم‌ترین مطالبه مردم پیشوا است

به گزارش ندای وارنا؛ شهرستان پیشوا با جمعیتی بالغ بر ۸۶ هزار نفر جمعیت ایرانی با بیشترین جمعیت تابعه کشورهای دیگر در استان تهران و محرومیت‌هایی که در لایه لایه این شهرستان رسوخ کرده با مشکلات بسیاری از کمبود سرانه فرهنگی همچون فقدان فرهنگسرا، استادیوم ورزشی تا مهم‌ترین چالش در باب مسائل درمانی و بهداشتی دست و پنجه نرم می‌کند امری که سبب شده مردم این خطه انقلابی برای کوچکترین پیگیری‌های درمانی خود ناگزیر به سفر به شهرستان‌های اطراف باشند.

این در حالی است که شهرستان پیشوا با برخورداری از سبقه مذهبی و انقلابی بزرگ همچون وجود حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) که برادر بلافصل امام رضا(ع) است و همچنین سابقه درخشان آن به‌عنوان مبدا قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ که به آن هویت دینی و انقلابی بزرگی بخشیده است، سزاوار این همه محرومیت و غفلت نیست.

برای حدود یک دهه است که کلنگ بیمارستان پیشوا به زمین زده شد و دانشگاه آزاد تصمیم به احداث بیمارستان آموزشی گرفته اما پس از اجرای برخی مراحل نظیر دیوارکشی و اسکلت‌بندی این‌ پروژه متوقف مانده است. در آذرماه سال گذشته در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این پروژه، وعده داده شد هر چه سریع‌تر این پروژه تعیین‌ تکلیف و عملیات اجرایی آن آغاز شود. ظاهرا سخن این بود که دانشگاه آزاد مسئولیت احداث بیمارستان را برعهده گرفته و در صورت عدم توان برای ادامه پروژه، احداث بیمارستان پیشوا به دانشگاه علوم‌ پزشکی واگذار یا مشترکا نسبت به اجرای آن اقدام کنند اما متاسفانه پس از ماه‌ها که از سفر وزیر بهداشت می‌گذرد، شاهد بلاتکلیفی این پروژه هستیم به‌ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا شهروندان پیشوایی تاب تحمل از دست داده و به شدّت نسبت به این موضوع گلایه‌مند هستند.

در این راستا حسین نوش‌آبادی نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون ضرورت تعیین تکلیف بیمارستان پیشوا اظهار داشت: پروژه بیمارستان پیشوا از جمله مسائل و مطالبات مهم مردم این‌ منطقه است.

وی ادامه داد: در مذاکراتی که با وزیر بهداشت و درمان در این زمینه داشتم، مقرر شد در سفری کاری به شهرستان‌های پیشوا، ورامین و قرچک اختصاصا بحث بیمارستان پیشوا به‌صورت کاملا جدی دنبال شود.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمارستان پیشوا به‌عنوان یکی از مطالبات و خواسته‌های جدی مردم است و ما نیز پیگیر این امر خواهیم بود.

حال باید تامل داشت که آیا وعده نماینده پیشوا در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعیین تکلیف این پروژه مهم عملی می‌شود؟

کد مطلب: 8783
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری