عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:
بیمه خبرنگاران و مسائل فرهنگی این قشر در کمیسیون فرهنگی مطرح است
تاریخ انتشار : مرداد ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴ ب.ظ
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بیمه خبرنگاران و مسائل فرهنگی این قشر در کمیسیون فرهنگی مطرح است.
 بیمه خبرنگاران و مسائل فرهنگی این قشر در کمیسیون فرهنگی مطرح است

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام احمد سالک صبح دوشنبه با حضور در نشست خبری و تجلیل از اصحاب رسانه که در نیروی انتظامی شهرستان ورامین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی باید تراز انقلاب اسلامی، اسلام ناب، تراز رهبری و فرماندهی و تراز ملت مقاوم باشد.

دشمن تلاش داشت نیروی انتظامی را تضعیف کند

سالک با بیان اینکه دشمن تلاش داشت نیروی انتظامی را تضعیف و تطمیع کند گفت: شاهد هستیم که در چند روز اخیر تعدادی از عزیزان انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، در غائله خیابان پاسداران به شهادت رسیدند و مایه افتخار ملت شدند که جای تقدیر و افتخار دارد.

بیمه خبرنگاران و مسائل فرهنگی این قشر در کمیسیون فرهنگی مطرح است

وی در ادامه بیان داشت: در بحث خبر و خبرنگاری چند نکته در شخصیت خبرنگار محتوا و مخاطب بسیار اهمیت دارد، فرماندار باید شخصیتی داشته باشد، که با اطلاع رسانی خود در جهت ارتقا مخاطبین تلاش کند و نگاه ما به خبرنگار، نگاه شخصیتی عالم، آگاه و دوست و دشمن شناس است، خبرنگار در چارچوب قانون اساسی و با شجاعت و قاطعیت کار می کند، در انتقال اطلاعات باید شفافیت داشته باشد، این امر سبب ارتقا سطح فرهنگی جامعه خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بیمه خبرنگاران گفت: مباحثی در خصوص بیمه خبرنگاران و مسائل فرهنگی این قشر در کمیسیون فرهنگی مطرح است که امیدواریم به نتیجه برسد.
خبرنگار باید شفاف و واقع گو باشد، خبر باید ایجاد امید کند، خبرنگار باید به مردم هوشیاری دهد.

وی اظهار داشت: در مبحث خبر تولید محتوا بسیار اهمیت دارد، ما در کشور ۱۱ میلیون حاشیه نشین داریم که بستر رشد آسیب ها است و در این راستا خبرنگار باید با دوربین و قلم و بیان خود شفافیت زا باشد و حقایق را عنوان کند.

سالک با بیان اینکه آینده نظام اسلامی بلند است و نظام استکباری به خاک خواهد نشست گفت: ملت با بصیرت ما علی رغم گرانی ارتباط خوبی با انقلاب دارند، دشمن می خواهد اساس نظام را زده و ولایت به عنوان ستون خیمه نظام را تضعیف کند، دشمن می خواهد فساد مسئولین را القا کند و از نظام جمهوری اسلامی اعتمادزدایی کند و در این رابطه دشمن در پی مشروعیت زدایی از ولایت است، می خواهند مردم دست از ولایت بردارند.

وی افزود: اگر جریان های ضد انقلاب بخواهد در برابر ارزش های انقلابی بایستد چهره نیروی انتظامی انقلابی خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در مقابل این توطئه های دشمن مثلث مردم، قرآن و عترت و رهبری ایستاده اند و ۴۰ سال طاقت آوردند و باز هم پیروزی با این مثلث است و در سراسر کشور با فراخوان های مختلف عده ای اندک که حق هم داشتند و گرانی به آن ها فشار آورده بود به میدان آمدند اما باید به نظام و انقلاب و مسئولین اعتماد کرد و فرصت بیشتری برای خدمت داد تا به لطف الهی مشکلات مرتفع شود

 

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2768
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری