تامین ماسک مورد نیاز مردم ورامین در این منطقه
تاریخ انتشار : مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب.ظ
 
ماسک مورد نیاز مردم منطقه ورامین و شهرهای اطراف در این شهرستان تولید و حتی به استان های دیگر هم ارسال می شود.
 تامین ماسک مورد نیاز مردم ورامین در این منطقه

به گزارش ندای وارنا؛واحد های تولیدی ماسک در شهرستان ورامین این روزها مرتب کار می کنند تا مردم کمبودی از بابت تهیه ماسک نداشته باشند.

رئیس اداره صمت شهرستان ورامین گفت: در جهت حمایت از اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه پزشکی واحدهای تولیدی ماسک در سراسر کشور نسبت به افزایش تولیدات خود اقدامات خوبی انجام دادند که واحد های تولید ماسک در شهرستان ورامین هم همراه آنان در حرکت هستند.

حسن میرزایی افزود:روزانه ۲۰۰هزار ماسک فقط توسط واحد های صنعتی تولید می شود که اگر بخواهیم تولیدات واحد های نیمه صنعتی را نیز در نظر بگیریم این تعداد خیلی بیشتر از این آمار است.

وی افزود: مردم از بابت فراوانی هیچ گونه نگرانی نداشته باشند زیرا به اندازه کافی تولید داریم و در اختیار آنان قرار می دهیم.

مردانی یکی از تولید کنندگان ماسک در این شهرستان نیزگفت: واحد ما روزانه ۷۰هزار ماسک تولید می کند که اگر مواد اولیه مرتب به دست ما برسد فقط این واحد می تواند روزانه ۲۰۰هزار ماسک تولید کند و در اختیار کادر پزشکی و مردم عزیز  قرار دهد.

وی اضافه کرد: خبر خوبی هم برای بچه ها دارم و آن هم تولید ماسک مخصوص بچه ها است که خط تولید آن تا دو هفته دیگر راه اندازی می شود.

وی ضمن اشاره به تولید روزانه بیش از ۵ تا ۷هزار ماسک پزشکی از نوع n95گفت: ما حتی نیم نگاهی هم به صادرات داریم که در صورت اعلام وزارت صنعت این آمادگی را داریم تا به کشورهای دیگر هم صادرات داشته باشیم.

کد مطلب: 9978
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری