فرماندار ورامین:
تاکسی داران ورامین از تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شدند
تاریخ انتشار : مهر ۲, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان ورامین گفت: به منظور رفع مشکلات تاکسی داران شهرستان ورامین ، تسهیلات قرض الحسنه به آن ها اعطا می شود.
 تاکسی داران ورامین از تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شدند

به گزارش ندای وارنا به نقل از ایرنا، محمدرضا یوسفی روز شنبه در همایش تاکسی داران شهرستان ورامین که با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر از رانندگان تاکسی های درون شهری و برون شهری ورامین در تالار سروستان این شهرستان برگزار شد با گرامیداست یاد و خاطره رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز خدمت رسانی به مردم جهادی است که مسئولان باید در خط مقدم آن قرار داشته باشند.

وی افزود: اقتدار و عزت امروز نظام مرهون تلاش و مجاهدت دلیرمردان و شیرزنانی است که از جان خود دست کشیدند و اداره کشور را به دست ما سپرده اند، بنابراین خدمت رسانی به مردم، بهترین پاسخ برای رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.
یوسفی با اشاره به تلاش و همت رانندگان تاکسی در ناوگان حمل و نقل گفت: رانندگان تاکسی قشر مظلومی در جامعه هستند که برای کسب روزی حلال تلاشی شبانه روزی دارند و تاکنون به خوبی به نیازهای آن ها توجه نشده است.
وی تصریح کرد: سیاست های اشتباهی که در گذشته به این قشر ضعیف جامعه اعمال شده باعث شده تا آن ها نتوانند از پس هزینه های تعمیر ، نگهداری و در برخی از موارد از پس هزینه های زندگی نیز بر آیند و مسئولان وظیفه دارند تا با بررسی مشکلات آن ها ، در صدد توانمند سازی آنان بر آیند.
فرماندار ورامین اظهار کرد: تاکسیداران برای خرید خودرو ، تمام سرمایه خود را صرف کرده اند و امروز خودروهای آن ها به دلیل کار فراوان فرسوده و مستهلک شده است و فعالیت آن ها را با مشکل مواجه ساخته است بنابراین مسئولان باید به کمک به این قشر آمده و آنان را در تأمین هزینه های زندگی یاری رسانند.
یوسفی گفت: مسئولان شهرستان ورامین به منظور گره گشایی از مشکلات تاکسی داران، جلسات متعددی را با مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت برگزار کردند تا زمینه اعطاء تسهیلات قرض الحسنه به آن ها فراهم شود.
وی بیان کرد: هم اکنون شرایط لازم برای اعطاء تسهیلات قرض الحسنه به تاکسی داران ورامین فراهم شده که این تسهیلات در زمنیه تأمین قطعات خودرو و لوازم منزل به آن ها ارائه می شود.
نماینده دولت در ورامین اظهار کرد: همکاری و مشارکت تاکسی داران در اجرای این طرح می تواند بسیاری از نیازهای این قشر تلاشگر جامعه را برطرف کرده و پیگیری مسئولان را در رفع نیازهای آنان به سرانجام برساند.
یک هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط مختلف درون شهری و برون شهری ورامین زیر نظر سازمان تاکسیرانی به امر جابجایی مسافران مبادرت می ورزند.

کد مطلب: 2202
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری