تاکید فرماندار در رفع مشکلات مسکن مهر پاکدشت
تاریخ انتشار : آبان ۲۳, ۱۴۰۲ ۱:۳۶ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پاکدشت بر پیگیری مشکلات مسکن مهر و رفع کمبود سرانه های بهداشتی و ورزشی در این شهرستان تاکید کرد.
 تاکید فرماندار در رفع مشکلات مسکن مهر پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت در دیدار با مالکان مسکن مهر امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت پیگیری کمبودهای سرانه آنها گفت: با توجه به نیاز بهداشتی درمانی مسکن مهر، پروژه مرکز بهداشت کلید خورده و اکنون با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی بزودی و در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از دیگر کمبودهای سرانه این شهرستان می توان به سرانه ورزشی اشاره کرد که فرمانداری پاکدشت از محل اعتبارات ارزش افزوده در اختیار، اقدام به احداث دو سوله ورزشی چند منظوره نموده که یکی از این سوله ها افتتاح شده و در تلاش هستیم تا با تکمیل یک سالن دیگر، بخشی از مشکلات جوانان را حل کنیم.

فرماندار پاکدشت خاطرنشان کرد: به دلیل خشکسالی چند سال اخیر، خروجی چاههای آب شهرستان از ۹۶۰ لیتر بر ثانیه به ۴۰۰ لیتر تقلیل پیدا کرده و همچنین سهم شهرستان از حقابه سد شهید ماملو نیز با کاهش ۵۰ درصدی مواجه شده اما با پیگیری صورت گرفته و تلاش اداره آبفا، دو حلقه چاه در این شهرک برای تامین آب آشامیدنی تصفیه شده و بهداشتی از طریق مخزن مسکن مهر امام رضا (ع) حفر شده که امیدواریم با مشارکت ساکنین در امر صرفه جویی،تابستان سال آینده شاهد رضایتمندی مردم در این حوزه باشیم.

تاکید فرماندار در رفع مشکلات مسکن مهر پاکدشت

وی در پایان با اشاره به پاسخگویی هر لحظه به مردم توسط خود و معاونین فرمانداری و مدیران شهرستانی گفت: با وفاق خوب در پاکدشت در هر زمان پاسخگوی نیازها و پیگیر مسائل مطرحی مردم هستیم و خدا را شاکریم تا ردای خدمت را بر تن ما پوشاند.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرق تهران در محور مواصلاتی امام رضا علیه السلام قرار دارد.

پاکدشت، یکی از مراکز مهم سکونتگاهی استان تهران است که به درستی زیرساخت‌های مورد نیاز آن تأمین نشده و ساکنان آن همواره مطالباتی را در تأمین اماکن مورد نیاز از جمله سالن ورزشی چند منظوره دارند. بیش از ۳۰ هزار نفر در مجتمع مسکن مهر ۸ هزار واحدی امام رضا(ع) سکونت دارند.
منبع: ایرنا

کد مطلب: 14736
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری