تجدید میثاق شهردار تهران و اعضای شورای شهر با آرمان های امام(ره)
تاریخ انتشار : آذر ۱۱, ۱۳۹۷ ۷:۰۲ ب.ظ
 
شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر تهران با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 تجدید میثاق شهردار تهران و اعضای شورای شهر با آرمان های امام(ره)

به گزارش ندای وارنا؛پیروز حناچی شهردار تهران، در حالی که توسط علی اعطا، سخنگوی شورای این شهر، محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و آرش میلانی و حجت نظری از اعضا شورای شهر همراهی می شد، با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های ایشان تجدید میثاق کرد.

در این مراسم که ظهر یکشنبه برگزار شد، مدیران و کارکنان شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن قرائت فاتحه، نثار تاج گل و ادای احترام به مقام بلند حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های والای ایشان و شهدا تجدید عهد و بر ادامه راه این عزیزان و مقام معظم رهبری تاکید کردند.

حناچی و دیگر حاضران، همچنین با قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.

توجه ویژه شهرداری تهران به اقشار کم درآمد

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی شجاع داشت، که توانست در مقابل تفکرات غلط زمان خود بایستد.

شهردار جدید تهران از تلاش شهرداری تهران برای توجه به اقشار کم درآمد خبر داد و افزود: امام راحل همواره در خصوص خدمت به مردم به ویژه محرومان، مستضعفان و طبقات پایین جامعه تاکید داشتند.

بر اساس این گزارش حناچی سومین شهردار تهران در دوره فعلی شورای شهر است که حدود ۲ سال از عمر آن می گذرد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5974
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری