تجلیل از روابط عمومی های برتر در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : خرداد ۳, ۱۴۰۲ ۳:۴۹ ب.ظ
 
در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قرچک از روابط‌عمومی‌های برتر تجلیل شد.
 تجلیل از روابط عمومی های برتر در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ بمناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قرچک به ریاست فاتحی‌نژاد فرماندار و با حضور مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.
فاتحی‌نژاد در این جلسه ضمن تبریک این هفته به فعالان عرصه روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پرچم داران معرفی دستاوردهای سازمان ها، جایگاه رفیعی در خط مقدم روایت‌گری دستاوردها و اقدامات بزرگ و اثرگذار دولت در منطقه دارند.
وی با اشاره به هدف دشمن در جنگ شناختی در ایجاد یأس و تردید نسبت به کارآمدی دولت در میان مردم افزود: با تبیین و روشنگری بهنگام، اهداف و برنامه‌های دشمن با حداقل هزینه و حداکثر کارایی، خنثی می‌شود.
فرماندار قرچک با بیان اینکه ادارات و نهادها خدمات و دستاورد‌های خوبى دارند ولی این اقدامات به خوبی منعکس نمی‌شود خاطرنشان کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي در تقویت و توسعه جايگاه واقعی روابط عمومی ها اهتمام ویژه داشته باشند.
در پایان این جلسه از روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، دامپزشکی بعنوان روابط عمومی های برتر شهرستان و رضازاده مدیر سابق روابط عمومی شهرداری قرچک نیز بپاس تلاش های ارزنده وی در زمان تصدی مسئولیت با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.
همچنین از خیرگو مدیر روابط عمومی فرمانداری قرچک نیز بسبب کسب رتبه برتر در بین روابط‌عمومی‌های استان تهران تقدیر بعمل آمد.

کد مطلب: 13506
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری