امام جمعه خیرآباد ورامین:
تجلیل از گروه‌های جهادی در ورامین + عکس
تاریخ انتشار : تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب.ظ
 
امام جمعه خیرآباد ورامین در بازدید از پروژه ساخت و تعمیرات منازل خانواده‌های مستضعفان و محرومان روستای عبدل‌آباد ورامین از زحمات گروه جهادی تیپ دوم یگان ویژه ناجا، تجلیل کرد.
 تجلیل از گروه‌های جهادی در ورامین + عکس

به گزارش ندای وارنا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر طرزی، امام جمعه خیرآباد ورامین از پروژه ساخت و تعمیرات منازل خانواده‌های مستضعفان و محرومان روستای عبدل‌آباد ورامین توسط گروه جهادی تیپ دوم یگان ویژه ناجا، بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: در روزگاری که شاهد رفتار ظالمانه و خودپسندی عده‌ای هستیم اما یک تعداد جوان پیدا می‌شوند و خانه مردم را بدون دریافت مزد و اجرت تعمیر و بازسازی می‌کنند که این کار بسیار بزرگی است و جای قدردانی دارد.
امام جمعه خیرآباد ورامین ضمن ابراز همکاری با این گروه جهادی، بیان کرد: در راستای این عمل خداپسندانه علاوه بر اینکه مشکل قشر آسیب‌پذیر حل می‌شود نفس انسان نیز تربیت می‌شود.
یادآور می‌شود، منازل خانواده‌های مستضعفان و محرومان روستای عبدل‌آباد ورامین توسط گروه جهادی تیپ دوم یگان ویژه ناجا با همکاری گردان بیت‌المقدس شهید مهدی حیدری حوزه ۱٢ شهید مدرس، دهیاری روستای عبدل‌آباد و مؤسسه خیریه پدر مهربان بقیع در حال بازسازی است.
تجلیل از گروه‌های جهادی در ورامین + عکس
تجلیل از گروه‌های جهادی در ورامین + عکس
کد مطلب: 9496
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری