مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:
تجلیل از ۱۳۰ دانش آموز برتر استانی مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب.ظ
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اعلام کرد 130 دانش آموز قرچک که موفق به کسب رتبه های برتر استانی شده بودند تجلیل شدند.
 تجلیل از ۱۳۰ دانش آموز برتر استانی مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ غلامرضا بختیاری در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و هنری یکی از فعالیتهای تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم تر اجرا می شود.
او گفت: شناخت، رشد و پرورش هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های دانش آموزان و همچنین پرورش روحیه مشارکت جویی، مسئولیت‌پذیری، تعامل و همدلی بین دانش‌آموزان و دست اندرکاران تعلیم افزایش می دهد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: رتبه‌های کسب شده نشان از توانمندی دانش‌آموزان و فراهم‌ سازی شرایط لازم توسط مدیران و معاونین و معلمان شهرستان قرچک دارد.
او خاطر نشان کرد: شما دانش‌آموزان کسانی هستید که مسیر مشخصی را انتخاب کرده‌‌اند و با تلاش و پشتکار می‌توانید در دوره و پایه‌های بالاتر نسبت به ادامه و تداوم این فعالیت‌های هنری و آموزشی فعالیت کنید و در زندگی شخصی و اجتماعی خود از آن استفاده کنید.
این مسئول افزود: مسابقات فرهنگی و هنری هرساله در مدارس برگزار می‌شود، که طبق سند تحول بنیادین ساعت‌های شش‌گانه تربیتی و آموزشی اهمیت ویژه‌ای دارد که ما ملزم به برنامه‌ریزی مناسب در جهت تحقق این ساعت‌های آموزشی و تربیتی هستیم.

کد مطلب: 9560
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری