تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت از مدیر و کارکنان روابط عمومی شهرداری
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب.ظ
 
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت از مدیر و کارکنان واحد روابط عمومی شهرداری قدردانی نمودند.
 تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت از مدیر و کارکنان روابط عمومی شهرداری

به گزارش ندای وارنا؛  همزمان با فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، صبح روز شنبه حجت جگروند نائب رئیس به همراه مسعود تاجیک و محمدعلی عرب اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت با حضور در واحد روابط عمومی شهرداری با مجید عابدی مسئول و کادر این واحد ضمن دیدار وخداقوت، فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفتند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه روابط عمومی رکن اساسی در هر سازمان است، اظهار داشت: فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌ اندرکاران  زحمتکش و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در حوزه اطلاع رسانی شفاف عملکرد مجموعه و پل ارتباطی میان مردم و مسئولین گام بر میدارند ، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

جگروند افزود: خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.

وی اذعان داشت: اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه فعالان و تلاشگران این عرصه و اصحاب رسانه در سراسر پاکدشت، از تلاش های صادقانه و خالصانه روابط عمومی ها و رسانه های پاکدشتی در مقابله با شیوع کرونا ویروس قدردانی می نمایم و برای همه این عزیزان، از درگاه خداوند قادر متعال؛ سلامت و بهروزی و توفیق خدمت گزاری مسالت دارم.

کد مطلب: 7984
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری