تجمع پرچمداران بصیرت در ورامین برگزار شد
تاریخ انتشار : دی ۹, ۱۴۰۲ ۳:۳۴ ب.ظ
 
همزمان با سالروز حماسه ۹ دی، مردم شهرستان ورامین در تجمعی عظیم با عنوان پرچمداران بصیرت، یاد و خاطره این حماسه بزرگ را گرامی داشته و بر تداوم مسیر مقابله با فتنه‌گران تأکید کردند.
 تجمع پرچمداران بصیرت در ورامین برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ جمع کثیری از مردم ورامین روز شنبه با اجتماع در مسجد صاحب‌الزمان (عج) و خیابان مسجد جامع، در سالروز حماسه نهم دیماه سال ۸۸، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این دیار رقم زده و ثابت کردند که دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه به زمان، مکان و نسلی خاص محدود نمی‌شود و همانانی که در قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ و حماسه نهم دیماه سال ۸۸ کفن پوش وارد میدان شدند، آماده‌اند تا در مسیر دفاع از حریم ولایت جان خود را تقدیم کنند.

حضور نسل‌های مختلف مردم ورامین از پیران موی سپید کرده تا جوانان دهه نودی و دهه هشتادی نشان داد که عشق به ولایت فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلوب مردم این دیار نفوذ کرده و فتنه فتنه‌گران و دشمنی دشمنان قسم خورده نظام آنان را از مسیر حق دور نمی‌کند.

مردم شهرستان ورامین همچون پدران خود در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن بر تن کردند تا آمادگی خود برای جانفشانی در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی را اعلام کنند.

مشاور رئیس جمهور و رئریس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در اجتماع مردم ورامین اظهار داشت: یوم الله ۹ دی انقلاب دوم ایران است و در میان حماسه عظیم مردم کشورمان، ورامینی ها بار دیگر همچون قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ افتخار آفریده و نام خویش را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی جاودانه ساختند.

تجمع پرچمداران بصیرت در ورامین برگزار شد

حجت الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با اشاره به این که بصیرت مردم موجب خلق حماسه ۹ دی شد، افزود: حقیقت بصیرت در توحید نهفته است و کسی که اهل بصیرت است هیچ قدرتی در کنار خدای متعال را مورد توجه قرار نمی‌دهد و به خوبی می‌داند که گره مشکلات به دست پیروان خدا باز می شود و به شرق و غرب عالم ربطی ندارد.

وی اظهار داشت: نهم دیماه روز بصیرت ملتی است که از امام خود آموختند که توان ایستادن روی پای خود را دارند و با نفی ذلت و ظلم می‌توانند از منابع کشور برای آبادانی ایران اسلامی بهره ببرند.

وی از رهبر معظم انقلاب به عنوان معلم بصیرت مردم ایران یاد و خاطرنشان کرد: قرآن کریم نیز به خوبی بصیرت ۹ دی را برای ما نمایان ساخته و دوست و دشمن را به همه معرفی کرده است، در کلام خداوند متعال آمده است که باید چشم ها را باز کرد و باطن دنیا را دید و یقین دانست که همیشه خدا با انسان مومن است.

دولابی اضافه کرد: فتنه گران در سال ۸۸ تلاش داشتند تا مردم را مقابل رهبری و ولایت قرار دهند ولی این مردم بصیر خیلی زود به نقشه شوم آنان پی بردند که هدفی جز ایجاد تغییر در ساختار سیاسی کشور و رجعت به غرب و شرق ندارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی به عنوان یکی از شاگردان دانشگاه بصیرت گفت: سردار دلها شهید سلیمانی شاگرد اول مکتب بصیرت بود و از امام و رهبر بصیرت را آموخت، امروز نیز شاگردان مکتب انقلاب اسلامی همچون شهید سیدرضی موسوی، این کشور را حفاظت می کنند.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ریاست جمهوری ادامه داد: ملت ایران درس بصیرت را به دنیا آموخت و ثابت کردند که تحریم های ظالمانه ۴۴ ساله و شهادت جوانان این دیار نمی ‌تواند خللی در راه و هدف آنها ایجاد کند.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: امروز مردم جهان به وضوح شاهدند که رژیم کودک کش صهیونیستی، چطور در طول سه ماه ۲۰ هزار نفر را به شهادت می‌رساند و وحشاینه با صاحبان سرزمین خود این گونه برخورد می کند، جنایات اصلی ترین حامی این رژیم جعلی، آمریکای جنایتکار ثابت کرد که مردم بصیر ایران اسلامی بیهوده ۴۰ سال قبل با شناخت کامل از سیاست‌های ددمنشانه آمریکا، سفارت این شیطان بزرگ را تسخیر و تعطیل نکردند.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15136
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری