تحقق وعده رئیس جمهور؛ تشکیل گروه کارشناسی واگذاری مجتمع مسکونی در قرچک
تاریخ انتشار : مهر ۸, ۱۴۰۲ ۱:۱۳ ب.ظ
 
پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف مجتمع یک هزار و ۱۰۰ واحدی «سبحان قرچک» برای بررسی مشکلات و شتاب در واگذاری این مجتمع گروه کارشناسی تشکیل شد.
 تحقق وعده رئیس جمهور؛ تشکیل گروه کارشناسی واگذاری مجتمع مسکونی در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ روابط عمومی فرمانداری قرچک روز شنبه اعلام کرد که پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف مجتمع ۱۱۰۰ واحدی سبحان، صبح امروز حسینی مدیرعامل بانک مسکن به همراه جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و سایر مسئولان ذی‌ربط از این پروژه مسکونی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجتمع را بررسی کردند.
این گزارش می افزاید: رئیس جمهور در جلسه رفع مشکلات خاص تولیدکنندگان این موضوع را طرح و دستور فوری برای تعیین تکلیف این پروژه را صادر کرد.

تحقق وعده رئیس جمهور/ تشکیل تیم کارشناسی برای واگذاری مجتمع مسکونی سبحان قرچک
در این گزارش آمده است: پس از این بازدید میدانی مقرر شد، گروه کارشناسی هفت نفره متشکل از نمایندگان بانک مسکن، وزارت راه و شهرسازی، فرمانداری و شهرداری به بررسی مشکلات پروژه از جمله استحکام و ایمنی سازه‌ها و انجام اقدامات لازم در راستای شتاب در بهره برداری و واگذاری واحدهای پروژه سبحان را انجام دهند.
این پروژه مسکونی از سال ۱۳۸۲ کلید خورد و روند تکمیل آن تا سال ۱۳۹۳ ادامه پیدا کرد و در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۱، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از بازدید دستور واگذاری واحدهای آن را در طول یک ماه صادر کرد.
برخی مسائل مربوط به استحکام و ایمنی بنا و موارد حقوقی از جمله تامین نشدن سرانه های مورد نیاز، نگرفتن پایان کار از شهرداری، بلاتکلیف ماندن وضعیت بدهی های موسسه، منجر به این شده که تاکنون حتی یک واحد از این مجتمع مسکونی واگذار نشود.

کد مطلب: 14254
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری