رئیس حفاظت محیط زیست پیشوا خبر داد:
تحویل دو بهله پرنده شکاری به محیط زیست در شهرستان پیشوا
تاریخ انتشار : خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۸:۴۴ ب.ظ
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا از تحویل دو بهله پرنده شکاری از گونه سارگپه و جغد شاخ‌دار نابالغ به این اداره توسط شهروندان دوست‌دار محیط زیست خبر داد.
 تحویل دو بهله پرنده شکاری به محیط زیست در شهرستان پیشوا

به گزارش ندای وارنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان تهران، اسماعیل میران زاده با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان دوست‌دار محیط زیست مبنی بر مشاهده یک بهله پرنده نابالغ از گونه جغد شاخ‌دار، محیط بانان بلافاصله به محل اعزام و این پرنده را تحویل گرفتند .

وی افزود: همچنین علاوه بر این یک بهله پرنده سارگپه توسط یکی از شهروندان به این اداره تحویل داده شد.

میران زاده ادامه داد: با توجه به این که پرندگان مذکور به محض زنده‌گیری به این اداره تحویل شده‌اند و شرایط برای بازگشت آنان به زندگی در طبیعت آزاد مناسب ارزیابی می‌گردد. این پرندگان با انجام معاینات لازم دامپزشکی و در صورت تائید سلامت جسمی پرندگان مورد نظر در زیستگاه‌های طبیعی شهرستان رهاسازی خواهند شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از شهروندان دوست‌دار طبیعت در تحویل به موقع جانورانی که از زیستگاه خود خارج شده اند اظهار داشت : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جانور وحشی مصدوم و یا ناتوان موضوع را به صورت شبانه روزی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با شماره های ۳۶۷۳۱۳۴۰ و ۳۶۷۳۵۰۰۱ اطلاع دهند.

کد مطلب: 1616
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری