نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:
تخریب رقبای انتخاباتی توجیه پذیر نیست/ انتخابات آبروی کشور
تاریخ انتشار : فروردین ۳۱, ۱۳۹۶ ۶:۴۳ ب.ظ
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: اگر مقصد نامزدها خدمت به خلق و آبادانی کشور و شهر و روستا باشد تخریب و تهمت دلیلی ندارد.
 تخریب رقبای انتخاباتی توجیه پذیر نیست/ انتخابات آبروی کشور

به گزارش ندای وارنا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی چهارشنبه شب در جلسه درس اخلاق خود که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین در بیت امام جمعه ورامین برگزار شد، انتخابات را مایه افتخار و عظمت ملت ایران دانست و افزود: انتخابات به تمام دنیا نشان می دهد که مردم سالاری از ارکان نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: این ملت خود ما هستند که تصمیم می گیرند مدیریت کشور را در دست چه کسانی قرار دهند، این انتخابات است که سبب آرامش در کشور خواهد شد، باید قدردان انتخابات باشیم و هرچه باشکوه تر در برگزاری پر شور انتخابات تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات سالم در کشور، اضافه کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی همواره سالم برگزار شده و امسال نیز به فضل خدا همینطور خواهد شد و مردم با حضور پر شور خود در این صحنه عظیم مردم سالاری دینی سربلند خواهند بود، فارغ از اینکه چه کسی انتخاب می شود پیروز اصلی مردم خواهند بود.

وی با اشاره به جو سازی های دشمنان ملت ایران علیه انتخابات، گفت: بازنده انتخابات دشمنان ملت ایران و آن هایی که به دشمنان دلخوش هستند خواهند بود.

امام جمعه ورامین از نامزدهای انتخاباتی خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی در این عرصه وارد شوند و تاکید کرد: اگر قصد افراد دنیا و جاه و مقام باشد، تخریب دیگران توجیه پذیر است، لکن اگر مقصد خدمت به خلق و آبادانی کشور و شهر و روستا باشد افراد دلیلی برای تخریب یکدیگر و وارد کردن برخی تهمت های نابجا نخواهند داشت.

منبع:مهر

کد مطلب: 1297
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری