شهردار پاکدشت خبر داد:
تخریب ۳۴ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در پاکدشت
تاریخ انتشار : آبان ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۹ ب.ظ
 
شهردار پاکدشت از تخریب ۳۴ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز و انجام بیش از ۱۲۰ عملیات‌ جلوگیری، اخطار و ابلاغ رفع تخلفات توسط شهرداری خبر داد.
 تخریب ۳۴ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ حمیدرضا شیخ‌ویسی شهردار پاکدشت  درباره برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، اظهار کرد: طی سه ماه گذشته بیش از ۳۴ مورد تخریب صورت‌گرفته است.

وی بیان کرد: در این مدت بیش از ۳۴ مورد تخریب و برچیدن آثار تخلف کلی یا جزئی دارای رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ و حکم قضایی، توسط شهرداری صورت‌گرفته است.

شهردار پاکدشت درباره جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، عنوان کرد: بیش از ۱۲۰ مورد عملیات‌های جلوگیری و اخطار و ابلاغ رفع تخلفات توسط عوامل شهرداری پاکدشت صورت‌گرفته است‌.

شیخ‌ویسی حکم دادستانی و کمیسیون ماده ۱۰۰ را لازم‌الاجرا دانست و مطرح کرد: در یک مورد تخریب، فرزند یکی از مسئولان شهر با عوامل اجرائیات تماس‌هایی داشته، البته شهرداری برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با هیچ‌کس تعارف ندارد.

وی درباره میزان تخلفات ساختمان، تصریح کرد: در محدوده شهر پاکدشت تعداد املاکی که از شروع احداث بدون مجوز اقدام به ساخت‌وساز کرده‌اند، کمتر از یک در صد است.

شهردار پاکدشت در همین رابطه بیان داشت: املاک غیرمجاز بسیار کمی در شهر پاکدشت وجود دارد، البته جز در بخش‌هایی مانند شمال و غرب حصارامیر که امکان صدور مجوز وجود نداشته و خارج از محدوده شهر هستند.

شیخ‌ویسی عامل این مسئله را در طرح تفصیلی پاکدشت دانست و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به ارزش اراضی، احداث آپارتمان در سه یا چهار طبقه برای سازنده مقرون‌ به‌صرفه نبوده و برای عبور از مشکلات، طرح تفصیلی در حال بازنگری است.

منبع: تهران نیوز

کد مطلب: 14659
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری