تخصیص اعتبار برای ساخت قطار سریع السیر تهران – ورامین
تاریخ انتشار : بهمن ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ب.ظ
 
مدیر کل راه آهن استان گفت: دو طرح بزرگ و پنج ریزپروژه ریلی در قالب ساخت قطار حومه ای سریع السیر تهران ورامین دردست اجراست
 تخصیص اعتبار برای ساخت قطار سریع السیر تهران – ورامین

 

به گزارش ندای وارنا 

شاکری پس از دیدار با فرماندار ورامین  افزود: ساخت زیر گذر ۱۵خرداد ورامین با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال پیشرفت بسیار خوبی داشته  و از ۴۸ شمع آن ۳۶ شمع زده شده است.

وی گفت: همچنین پل امام رضا در تقاطع ریل راه آهن تهران مشهد با بلوار امام رضا در محدوده ورامین، با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال دارای ۷۰  درصد پیشرفت فیزیکی است.
مدیر کل راه آهن استان تهران زمان تکمیل و بهره برداری از این دو طرح را پایان اردیبهشت اعلام و ابرازامیدواری کرد با افتتاح این طرح ها مشکلات ترافیکی ایجاد شده برای شهروندان حل شود.
شاکری افزود: علاوه براین دو طرح اصلی سه پل وزیر گذر دیگر در محدوده ورامین در دست ساخت است که پیشرفت آنها جلوتر از برنامه زمان بندی شده است.
وی گفت: با راه اندازی قطار سریع السیر حومه ای تهران تا پیشوا، در محدوده ورامین نیاز به یک ایستگاه بزرگ و پیشرفته است که هم اکنون مرحله مطالعاتی آن آغازشده است.
مدیر کل راه آهن استان تهران افزود: درایستگاه توسعه یافته و مجهز ورامین بخش های مختلفی از جمله پارکینک، واحد های تجاری و دسترسی آسان مسافران به سکوهای قطارهای مختلف درنظر گرفته شده است.
شاکری به «صداوسیما» گفت: پس ازپایان مرحله مطالعاتی این طرح، عملیات اجرایی ساخت ایستگاه جدیدورامین  پس از تعطیلات نوروزی یعنی از ۱۵ فروردین آغاز می شود.
کد مطلب: 922
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری