تداوم صدرنشینی ورامینی ها/شهرداری ورامین ۳ عقاب نهاجا صفر
تاریخ انتشار : آبان ۱۸, ۱۳۹۷ ۹:۳۶ ب.ظ
 
شهرداری ورامین از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه ۳ بر صفر از سد عقاب نهاجا گذشت.
 تداوم صدرنشینی ورامینی ها/شهرداری ورامین ۳ عقاب نهاجا صفر

به گزارش ندای وارنا؛تیم های والیبال شهرداری ورامین و عقاب نهاجا از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر والیبال، از ساعت ۱۵ پنج شنبه در ورزشگاه شهید گلعباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

ورامینی ها سِت اول و از دقایق اولیه این مسابقه با ارائه بازی زیبا و در سایه تشویق های متعدد هواداران خود و دفاع زیبای علی اصغر مجرد، از حریف پیش افتادند و در نهایت این سِت را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان رساند.

در سِت دوم نیز این شاگردان محمدی راد بودند، که با ارائه یک بازی تماشایی و منطقی با نتیجه ۷ بر صفر از عقاب نهاجا پیش افتادند و پس از آن چند امتیاز عقاب نهاجا گرفت، تا به امتیاز ۴ رسیده و ورامینی ها امتیاز ۹ را کسب کنند.

در ادامه ورامینی ها با کسب ۱۱ امتیاز دیگر به امتیاز ۲۱ رسیدند و اراک به امتیاز ۱۰ رسید.

این سِت نیز در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع شهرداری ورامین به پایان رسید، تا ورامینی ها در سِت شماری با نتیجه ۲ بر صفر جلو باشند.

آغاز سِت سوم این مسابقه نیز با برتری شهرداری ورامین همراه بود و این برتری سبب شد، تا پایان زمان استراحت فنی دوم این سِت، ورامینی ها با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ پیش باشد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود شهرداری ورامین به پایان رسید، تا ورامینی ها پنجمین پیروزی خود را در هفته ششم لیگ برتر تجربه کنند.

با احتساب این پیروزی و کسب ۳ امتیاز مسابقه، شهرداری ورامین همچنان در صدر لیگ برتر والیبال کشور باقی ماند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5373
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری