فرماندار شهرستان پیشوا:
ترویج فرهنگ دینی باید مردم محور باشد
تاریخ انتشار : تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ترویج فرهنگ دینی باید با بهره گیری از ظرفیت های مردمی صورت گیرد تا اثرگذاری و نتایج مطلوب به همراه داشته باشد.
 ترویج فرهنگ دینی باید مردم محور باشد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در بازدید از اداره تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برخی فرصت‌ها را می توان از دل بحران‌ها ایجاد کرد همانطور که در زمان شیوع کرونا ضمن مدیریت بحران، فرصت‌سازی کرده و از ظرفیت‌ها و داشته‌های شهرستان بهترین استفاده را نمودیم.

وی افزود: کرونا فرصتی در اختیار مسئولان و گروه‌های مختلف مردمی از جمله طلاب و روحانیون قرار داد که از آن برای کمک به دیگران و ترویج فرهنگ همدلی استفاده کنند و در این راستا کارهای زیادی از جمله اجرای طرح مواسات صورت گرفت.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اقدامات ارزشمند و حضور و همکاری موثر مردم در زمان شیوع کرونا ثابت کرد که پیشوا همواره الگو و پیشتاز دیگر مناطق است.

وی گفت: مردم و خیران علیرغم دشواری‌های موجود در مسائل اقتصادی، داوطلبانه حضور یافته و بدون هیچ چشم‌داشتی کمک‌های خیرانه زیادی را انجام دادند که باید این‌نگاه را به دیگر بخش‌های جامعه تعمیم داد.

عباسی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ دینی باید با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و به کارگیری همه داشته‌ها و قابلیت‌ها صورت گیرد تا اثرگذاری و نتایج مطلوب به همراه داشته باشد.

کد مطلب: 9439
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری