ترکیب احتمالی اروند برابر پرسپولیس پاکدشت
تاریخ انتشار : مرداد ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸ ب.ظ
 
تیمهای تازه دسته اولی کارون اروند خرمشهر و پرسپولیس پاکدشت در اولین هفته از لیگ دسته اول به مصاف هم خواهند رفت.
 ترکیب احتمالی اروند برابر پرسپولیس پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛اروند خرمشهر در اولین بازی تاریخ خود در لیگ یک، میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت می‌باشد. دوتیم تازه لیگ یکی شده اروند خرمشهر و سرخپوشان پاکدشت درحالی به مصاف یکدیگر می‌روند که اروند خرمشهر در لیگ دو توانست با محمد علوی خودی نشان دهد و پس از صعود به مرحله دوم لیگ دسته دوم توانست با قهرمانی در لیگ دو به لیگ یک صعود کند. این درحالی است که پاکدشتی ها با خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران لیگ یکی شدند.
سرخپوشان پاکدشت با هدایت فرهاد کاظمی در لیگ یک حضور خواهد داشت. پاکدشتی ها در فصل نقل و انتقالات از رقبا عقب نیفتادند و توانستند امیرحسین فشنگچی هافبک سابق پرسپولیس، یوسف بهزادی دروازبان موفق فصل گذشته نفت مسجدسلیمان، مهرداد جماعتی و هادی شکوری را به خدمت بگیرند. سرخپوشان پاکدشت در راه آماده سازی تنها یک دیدار تدارکاتی انجام داده است و آن هم با آلومینیوم اراک، که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در مقابل اروندی ها تغییرات در کادرفنی داشته اند. محمد علوی سرمربی موفق اروند رفت و جای خود را به اکبر میثاقیان داد. از شاخص ترین بازیکنانی که به اروند پیوستند می توان به بهادر عبدی اشاره کرد. اروند خرمشهر چندین بازی دوستانه انجام داد تا برای فصل بعد آماده شود آنان در دیدار تدارکاتی برابر مقاومت پیروز شدند و برابر شاهین بوشهر شکست خوردند.
قضاوت این دیدار را سیدعلی اصغر مومنی بر عهده خواهد داشت و حمید نادری و بهمن عبدالهی او را کمک خواهند کرد. این دیدار ساعت ۲۰:۳۰ شنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزار خواهد شد.

 

ترکیب احتمالی اروند خرمشهر به شرح زیر می باشد:
ترکیب اروند خرمشهر
منبع : دی اسپورت

انتهایپیام/

 

کد مطلب: 2893
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری