فرماندار پاکدشت:
تشریح آخرین وضعیت کرونا در شهرستان پاکدشت
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت از مردم شهرستان خواست همچنان با رعایت طرح فاصله گذاری و مسائل بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا اهتمام بیشتری مبذول نمایند.
 تشریح آخرین وضعیت کرونا در شهرستان پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت با اعلام اینکه هنوز به  وضعیت سفید شیوع کرونا در سطح شهرستان نرسیده ایم گفت :  گرچه در برخی از روزها درشهرستان، خوشبختانه ورودی مبتلا به کرونا در بیمارستان هایمان نداریم ولی به این معنی نیست که موضوع تمام شده و به وضعیت سفید رسیده ایم.

هادی تمهیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر نسبت به هفته های شیوع کرونا در شهرستان ، ابتلاء به این ویروس خیلی کمتر شده، اما تمام نشده است. در مقطعی که واحدهای تجاری بسته بودند و حجم فعالیت ها و حضور مردم در معابر کم شده بود؛ ما با شیب نزولی  بیماری کرونا مواجه شده بودیم اما الآن به دلیل باز گشایی مجدد مغازه ها و تراکم حضور مردم در سطح شهر و روستا، از این شیب کاسته شده و متأسفانه همچنان با ابتلاء همشهریان به بیماری کرونا مواجه هستیم ؛ لذا نمی توان این مشکل را خاتمه یافته تلقی کنیم. این نشان می دهد که همچنان مراعات کردن و در خانه ماندن بهترین راه کار مهار این ویروس است.

فرماندار پاکدشت ادامه داد : اگر طی ۱۰ روز متوالی ترخیصی های ما بیشتر از ورودی به بیمارستان باشد؛ معلوم می شود که این بیماری سیر نزولی پیداکرده که متأسفانه فعلاً این گونه نیست.

وی افزود : ما در روزهایی ورودی به بیمارستان و فوتی نداریم،اما در روزهایی هم ۳- ۴ مبتلا و یا یکی دو فوتی داریم . بنابراین نمی توانیم پاکدشت را وضعیت سفید اعلام کنیم.

هادی تمهیدی در ادامه گفت: یکی از عوامل پایان نیافتن ابتلاء به کرونا تردد ۳۰_ ۴۰هزار کارگری است که از شهرهای همجوار به پاکدشت می آیند که برخی از این افراد ناقل هستند.

وی در پایان  از مردم خواست با رعایت فاصله گذاری و مراعات هرچه بیشتر مسایل بهداشتی، در مبارزه با ویروس کرونا اهتمام بیشتری مبذول نمایند.

کد مطلب: 7817
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری