تشریح خدمات موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) ورامین به خانواده ایتام
تاریخ انتشار : فروردین ۱۷, ۱۴۰۲ ۵:۰۲ ب.ظ
 
مدیر عامل موسسه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان ورامین گفت: در طول سال گذشته پنج میلیارد و نهصد و هفتاد و پنج میلیون و هفتصد و هشتاد هزار ریال به صورت مستمری و سایر خدمات به خانواده‌ها وجه نقد پرداخت گردیده است.
 تشریح خدمات موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) ورامین به خانواده ایتام

به گزارش ندای وارنا؛ سید محسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان ورامین گزارشی از خدمات این موسسه در طول سال گذشته به خانواده‌ های محترم تحت پوشش‌ ایتام ارائه کرد.
احمدی خاطر نشان کرد: در طول سال گذشته پنج میلیارد و نهصد و هفتاد و پنج میلیون و هفتصد و هشتاد هزار ریال بصورت مستمری و سایر خدمات به خانواده‌ها وجه نقد پرداخت گردیده است.
این مقام مسئول افزود: به مبلغ چهار میلیارد و هفتصد و هفتاد و چهار میلیون و هشتصد هزار ریال روغن ، برنج ، مرغ تقدیم خانواده‌ های عزیز تحت پوشش موسسه شده است.
مدیر عامل موسسه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان ورامین مبلغ وام پرداختی به این عزیزان را به مبلغ یک میلیارد و سیصد و ده میلیون ریال ذکر کرد.
احمدی توزیع بیش از ۵ تن گوشت و صدها مورد لوازم التحریر، انواع میوه ، نان و حبوبات ، عسل ، خرما و تخم مرغ و سایر اقلام اهدائی مردم را از دیگر خدمات این موسسه دانست.
لازم به ذکر است ، این موسسه تحت اشراف و حمایت آیت‌الله محمودی گلپایگانی نماینده رهبر انقلاب و امام جمعه شهرستان ورامین و با کمک مردم خیر و نیکوکار مشغول خدمت به خانواده‌ های محترم ایتام می باشد.
گفتنی است که دفتر این موسسه در شهرستان ورامین ، خیابان مسجد جامع ، روبروی مسجد صاحب الزمان (عج) است که علاقمندان می توانند هدایای خود را به این مرکز تحویل دهند.

کد مطلب: 12806
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری