رئیس شورای اسلامی شهر ورامین:
تشریح عامل تاخیر در احداث زیرگذر ۱۵ خرداد / جلوی اصراف بیت‌المال و انجام پروژه‌های بی‌کیفیت را می‌گیریم
تاریخ انتشار : فروردین ۳۱, ۱۳۹۶ ۵:۵۴ ب.ظ
 
رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در تشریح عامل تاخیر در احداث زیرگذر 15 خرداد گفت: اجازه نخواهیم داد که کیفیت فدای سرعت عمل در ساخت زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد شود و به همین جهت نیز جلسات مشترک مختلفی با مسئولان راه‌آهن برگزار کرده‌ایم.
 تشریح عامل تاخیر در احداث زیرگذر ۱۵ خرداد / جلوی اصراف بیت‌المال و انجام پروژه‌های بی‌کیفیت را می‌گیریم

به گزارش ورامین پرس ؛ سید رضا احمدی به تشریح عامل تاخیر در احداث زیرگذر ۱۵ خرداد پرداخت.

وی گفت: با توجه به این‌که مسیر بلوار شهید باهنر مسیر اصلی شهر ورامین است، تردد بسیار زیادی از محل پل سابق پانزده خرداد انجام می‌شود

شهرداری و شورای شهر ورامین اجازه سهل‌انگاری در اجرای پروژه‌ها را نمی‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین با بیان این‌که مدیریت شهری ورامین به افراد اجازه انجام سهل انگاری در اجرای پروژه‌ها را نمی‌دهد، اظهار داشت: افرادی قصد داشتند تا در قسمت‌های مختلف ساخت زیرگذرها و پل‌های پروژه قطار حومه‌ای تهران سرعت عمل را بالا برده ولی از کیفیت کار کم کنند.

 

وی ادامه داد: اجازه نخواهیم داد تا همانند پل امام رضا (ع)، در ساخت زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد نیز مشکلاتی به‌وجود آید تا بعداً هم بیت‌المال اصراف شده و هم این‌که زمان از دست برود تا نواقص و مشکلات برطرف شود.

اجرای یکی از دوربرگردان‌ها محل زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد بر خلاف نقشه‌ها و اصول مهندسی است

احمدی بیان کرد: در حال حاضر اجرای یکی از دوربرگردان‌ها در محل زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد بر خلاف نقشه‌ها و اصول مهندسی می باشد و به همین دلیل نیز تا زمان برطرف شدن مشکل جلوی ادامه فعالیت گرفته شده است.

 

وی افزود: جلسات مختلف مشترکی با مسئولان راه‌آهن داشته‌ایم تا این مشکلات به بهترین شکل ممکن و همچنین در سریع‌ترین زمان برطرف شود تا مسیر رفت و آمد عموم مردم باز شود.

 

رئیس شورای شهر ورامین تصریح کرد: یکی دیگر از علل کند شدن روند ساخت زیرگذر مورد نظر ایام نوروز و همچنین مناسبت‌های مختلف بوده است.

کد مطلب: 1292
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری