تشکیل کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان تهران
تاریخ انتشار : آبان ۵, ۱۳۹۷ ۸:۲۱ ب.ظ
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تشکیل کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان تهران خبر داد.
 تشکیل کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر شنبه در دومین جلسه ۱۳ آبان شهرستان ورامین که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی در آموزش و پروش این شهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ۱۳ آبان امسال بسیار مهم و حساس است و اگر ما به خوبی نتوانیم از آن بهره مند شویم دشمن از کم کاری ما استفاده خواهد کرد.

محمودی با بیان اینکه در ۱۳ آبان امسال همه اقشار جامعه باید پای کار حاضر شوند گفت: این روز فقط مختص روز دانش آموزان نیست بلکه یوم الله انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در یوم الله ۱۳ آبان حضور مردم در صحنه است که سیلی محکمی بر گوش آمریکا و دست نشانده هایش خواهد شد و نباید از آن غفلت کرد و مهم ترین کاری که مسئولان ما می توانند برای انقلاب اسلامی انجام بدهند این است که دستاوردهای انقلاب را در شهرستان ها، ادارات و ارگان های دولتی خود تهیه و تنطیم کنند که این شهرستان قبل از انقلاب چه بود و بعد از انقلاب به برکت خون شهدا چه شده است و آن را برای دیگران تبیین کنند.

رییس ستاد ۱۳ آبان استان تهران گفت: امروز به تمام دنیا اثبات شده است که آمریکا، دنیا طلب، زورگو و فریبکار است و به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست؛ امروزه دنیا به کار بزرگ دانشجویان پیرو خط امام بعد از چندین سال پی می برند که آمریکا به جز منافع خود و غارت کشورهای دیگر چیزی در فکر خود ندارد.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همه مراسم ها، یادواره ها، سخنرانی ها و دیدار ها، تحت اشراف چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود و اولین مراسم تحت اشراف این ستاد یوم الله ۱۳ آبان است که دشمنان از این روز هراس دارند و قطعا با یاری خداوند متعال و همکاری و وحدت نیروی های تاثیرگذار انقلاب ضربه سهمگینی را به دشمنان ایران وارد می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: مدیران نظام وام دار انقلاب اسلامی هستند و اگر وظیفه خودشان را نسبت به انقلاب انجام ندهند به این کشور و انقلاب خیانت کرده اند و در این راستا اعلام می کنیم که همه کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان تهران و شهرستانهای این استان تشکیل شده و با قوت به کار خود را ادامه می دهند.

محمودی در پایان گفت: دشمن چشم دیدن برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ندارد و ما باید موقعیت دشمن خود را به خوبی بشناسیم و ریشه‌های فتنه را شناسایی کنیم و همچنین نگذاریم عده ای در کشور خون شهدا را زیر پای بگذارند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4958
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری